donderdag 15 januari 2015

Plog 15 - Een dag van weinig woorden

Wat deed ik op 15 januari 2015?

Yo.

Yo(u) too.

Yes, we mogen weer!

En we snorren weer naar huis, met spierpijn in de batsen.

Kei bedankt voor jullie nimmer aflatende steun en toewijding jongens. We hebben hard gewerkt samen. Vooral die hyacinten.

Die wafels van gisteren. Weet je waar die naar smaakten? Naar meer.

Wat ben je vandaag van plan Irène? "Hypnôse van Lancôme is het parfum van de onweerstaanbare vrouw die haar charme weet te gebruiken om de man die ze liefheeft, te fascineren." Nou nou...

Serieus, een andere broek? Ik draag heus niet elke dag dezelfde spijkerbroek hoor.

 Sara is maar moe vandaag. Hondsmoe.

Ik vind mezelf echt uitermate goed bezig deze week. Mag ook wel eens gezegd worden.

Ik googelde wat op "rijst met prutje" en tot mijn verbazing - en opluchting - kwamen er daadwerkelijk recepten boven gedreven. Mijn eigen verzonnen brouwsel mag er zeker wezen.

We kijken wederom een film vanavond, echt een heel domme. Een onwaarschijnlijk Adam Sandler-vehikel; That's My Boy. Daarna zie ik dit hoofd. Eindelijk ontwaakt.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat zie je er toch altijd leuk uit! En idd goed bezig zeg met dat kopen en koken.

Anoniem zei

leuk Irene! en goed bezig! de smaak is terug, hoera! komt zeker door de kaart ;) ? xx Annemarie en de boysclub

Ri zei

Ja, na zo'n plog ga ik Googlen. OP rijst met prutje, inderdaad.