maandag 19 januari 2015

Plog 19 - Ik doe niet aan blue monday

Wat deed ik op 19 januari 2015?

Super veel zin om weer te gaan sporten. In de vrieskou, met bevroren autoruiten. Maar het ging master!

Ik durf wel te stellen dat Sara de laatste tijd veel slechter eet dan ik. We wisselden wat met brokjes, zelfde smaak ander formaat. En daarnaast moet er een soort algenpoeder overheen tegen tandsteen. Trekt ze allemaal zeer slecht.

Ze speelt wat met een brokje.

Pikt er heel voorzichtig een van mijn hand.

Gaat erop staan sabbelen op het kleed en spuugt vervolgens alles toch maar uit.

Om zich daarna achter een gordijn te verstoppen. Heel constructief allemaal.

Wel ja, ga gewoon terug naar bed. Miesmuis. Ik hou toch van je hoor.

Gelukkig richtte ik deze bloemen beter af. "Bloeien of de bak in!" luidde de waarschuwing. Daar schrokken ze erg van.

Deze bananen schreeuwen erom eindelijk in een bananenbrood verwerkt te worden. Komt voor de bakker!

Het recept komt van Mme ZsaZsa. Net als mijn vingers bedekt zijn met een flinke laag geplette banaan belt de diabetesverpleegkundige. Die ook al belde toen ik de loopband liep te rocken. Blijkbaar is het dringend.

Niet verkeerd. Alleen bananenbróód? Dit is toch gewoon een cake?!
Maakt ook niet uit. Want. In de tijd dat het beslag stond te transformeren boekte ik onze zomervakantie. Naar het zuiden van Frankrijk. Wat echt een doorbraak is. YES!

 Geen zorgen, ik ben zeker wel onder de douche geweest.

Ook zorgde ik voor de boodschappen en het eten en d'n opwas. De rest van de avond kenmerkt zicht door een stukje televisiebeleving. En mogelijk wat Candy Crush. Maar dat zou ik nooit toegeven.

Hej hej.

2 opmerkingen:

jootje zei

Haha leuk geschreven weer... en toch ontdekte ik gisteren wat cc activiteiten. .. mijn dank is groot met die al die levens...

Ydnas zei

Love the pink sneakers :)
Enne, misschien wat zacht voer door de brokjes heen roeren? Doet hier wonderen. Voor Sara dus, niet voor jou :P