woensdag 21 januari 2015

Plog 21 - De raadselachtige interpretatie van de quinoa

Wat deed ik op 21 januari 2015?

Het was weer bal vannacht hè, rekel? De trap op en af, in de vroege ochtend een dramatische jank. Zou je het koud hebben gehad, met je Griekse velletje?

Ik voel me gelukkig al wat beter. Volgens mij blijft het bij een klein virus. De vraag is welke invloed de quinoa van zondag op dit alles heeft gehad. Wat het antwoord is zal altijd een vraag blijven.

Toen ik een douchehanddoek uit de kast wilde pakken trof ik iets heel geks aan. Er lag een stapeltje handdoeken in de kast dat ik niet herkende. De lappen waren stijf, alsof ze aan de lucht waren gedroogd. En ze lagen zeg maar totaal niet in het gelid. Een verdere speurtocht over de bovenverdieping leverde onder andere dit beeld op. OMG. De hulp heeft gisteren, met al haar goede bedoelingen, onze vuile was opgevouwen. Hoogtepunt van de dag.

 Alles maar verzameld en gesorteerd. Zanussi: bring it on!

Meteen deze ongeordende toestand maar eens fixen. 

Sara heeft intussen het beste plekje van de tuin opgezocht.

Mijn moeder komt thee drinken. Maar eerst laat ze Sara uitrazen. Daarna kijk ik weer een aflevering van Suits. En ik blijf wakker!

't Prakkie van gisteren voldoet vandaag nog prima voor mij. Sjrd haalt friet. Vindt hij geen straf.

We kijken Juno. Leuke film!

Hej hej.

1 opmerking:

MijnPlog zei

Grappige hulp heb je ;)