donderdag 22 januari 2015

Plog 22 - Terug op het spoor

Wat deed ik op 22 januari 2015?

Zo. Klaar ermee. Vandaag wordt weer een normale dag. Ik ga alleen niet sporten. Dat lijkt me toch nog een beetje teveel van het goede. Dank voor alle beterschapswensen. Ik denk dat ze me meer geholpen hebben dan het supervoedsel.

Hier vond vannacht een waterballet plaats. Ik kegelde met een welgemikte zet mijn glas precies naast het plankje op de grond.

Volgens mij heeft de fleecedeken die moest dienen als tochtstrip bij de voordeur wel gewerkt hè pop? Heel goed!

Een normaal ontbijt, we gaan het weer proberen. Smaakt verrassend goed.

Hier ben ik ook te lang niet actief geweest. Ik haal tig mailtjes binnen en maak een begin met de facturen. Vanavond nog even verder.

Niks geen joggingbroek en sloffen.

 Sara meldt zich pas als ik na het douchen weer beneden ben. Als ik haar roep.

Nk komt even kletsen. 

Ik haal wat noodzakelijke dozen van boven, waar de grote voorraden staan, naar beneden. Ook maak ik een lijstje voor de apotheek. Alles is nu wel zo'n beetje op. Tijd om aan te vullen. Daarna waag ik me op het gazon. Met een schepje en een blik ga ik de bruine landmijnen van Sara te lijf.

Door naar mijn vrienden van Jan Linders en de bakker.

 Het bereide kostje smaakt nog niet echt lekker. Toch kauw ik me er stug doorheen.
Dit is mijn beeld op links en rechts. De liefjes doen een dutje. De rechter moet zo nog naar de sportgoeroe.

Terwijl Sjrd zijn kilometers maakt duik ik nog even het kantoor in. Van tv kijken komt vanavond niet veel. Ook wel eens lekker. Het was een goede dag.

Hej hej.

Geen opmerkingen: