vrijdag 30 januari 2015

Plog 30 - Het is wel duidelijk wie de Mols is

Wat deed ik op 30 januari 2015?

Ha rolmopsje! Kom opstaan, ik ga iets heel lekkers voor je maken.

Zie je, brokjes met een geklutst eitje erdoor. Vet lekker! Wel ook die drassige brokken eten hè? Niet alleen het ei oplikken.

Ook goed voor mezelf gezorgd. Vier boterhammen!

Vandaag wordt er geschaatst op de Weissensee in Oostenrijk. De alternatieve elfstedentocht, speciaal voor CF. 113 Deelnemers schaatsen de hele dag zoveel mogelijk kilometers met een maximum van 200. Ze hebben in de loop naar vandaag heel veel geld ingezameld dat allemaal besteed wordt aan onderzoek naar genezing van CF. Mooi! Onder de deelnemers zitten ook mensen met CF. Sommigen hebben donorlongen maar er zijn er ook bij die het met hun eigen, krakerige CF-longen doen. Een extreem knappe prestatie.

Niks zo irritant als misgrijpen. Fluks aan de slag met ampullen vullen voor mijn insulinepomp.

Op 3FM hebben ze verzonnen dat het vandaag Queen-dag is. Prima! Hammer to Fall is mijn lievelings.

Klaar om naar de kapper te gaan.

Puntjes geknipt en nu in de kleur.

 Even de vakliteratuur doornemen.

Oh wat fijn, Sjrd haalde eten in huis en is ermee aan de slag. Ik kwam ka-pot thuis van de kapper. De stagiaire rebbelde licht nerveus en hyper over haar prille liefde die ze vanavond ein-de-lijk weer ziet. Ze gaan om twaalf uur naar een discotheek. Ik kon alleen maar denken "Hóé dan?"

 Before I turn into a right diva.


Bed en Breakfast werd helaas geslachtofferd voor Wie Is De Mol. Dat kon gisteravond niet worden uitgezonden doordat iemand de baas wou zijn van het journaal. Omdat ik de Mols ben volg ik dat programma niet. Dus werd het andermaal Suits. De vaart zit er nu wel goed in.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Denise zei

Wauw wat verven ze jouw haar netjes! Mijn porem zit altijd helemaal onder. 3 dagen later nog..

Jannie zei

Eindelijk er aan toe gekomen om je plogs bij te lezen en hej, zie ik daar opeens m'n eigen hoofd voorbij komen! ;-) Super dank nogmaals voor jullie steun!
Ook kwam ik tijdens het bijlezen de realiteit van je nieuwe werkelijkheid tegen. @#$&% wat ontzettend klote!!! Wil wel even gezegd hebben hoe goed ik vind dat je je baan als CF'er uitvoert! Sporten, eten, sprayen, nutri, rust nemen, sondevoeding. Wauw, supergoed bezig! Helaas niet altijd met het loon dat je zou terug mogen verwachten van je inzet, maar hopelijk komt er zeer binnenkort een dikke bonus naar je toe! Ik duim!! xxx