zaterdag 31 januari 2015

Plog 31 - Mijn eerste maand vol geplogd

Wat deed ik op 31 januari 2015?

Hartelijk zaterdag!

One down, one to go.

"Signorina viert het leven van chique jonge vrouwen met een geraffineerd, lichtelijk brutaal en fris geurend parfum." Lijkt me prima voor vandaag.

Klaar om boodschappen te gaan doen. Geraffineerd en licht brutaal.

Te beginnen bij de bakker. Voor een stukje vlaai zijn we te laat, ons brood is er nog wel.

Slijterij. We kopen wijn voor de kantoorborrel van volgende week.

Action. Pindakaas voor de vogels, knabbelarijtjes voor Sara-de-brokjesweigeraar en een cadeautje voor buurtmeisje Mrl die vandaag vier wordt.

Voor de kringloop ben ik te moe. Ook suf. En deze peperkoek heeft zijn beste tijd ook wel gehad.

 Sara smikkelt intussen van een zalig stuk pens.

Tijd voor een rustje. Dat uitloopt op een dutje. De pammetjes heb ik sinds dinsdag gelaten voor wat ze zijn. Ik word er inderdaad wat rustiger van maar de bijkomende sufheid vind ik uiteindelijk vervelender dan de onrust. En moe ben ik toch wel.

Poeh nou, met de pens vol pens even bijkomen.

Na de soep met broodjes vertrek ik naar de jarige Jet.

Alwaar Nk en ik de avond wel heel comfortabel doorbrengen. Niet groots en meeslepend wel knus en warm.

Hej hej.

6 opmerkingen:

jootje zei

Je eerste maand vol geplogt en dat doe je echt hartstikke leuk... diepe buiging en een kus..

Ydnas zei

Op naar de volgende maand, geniet van je plogje elke ochtend, en als ik 's avonds laat nog wakker ben bewaar ik het bewust voor de ochtend!
X Sandy

Petra zei

Ga vooral zo doorr! Heerlijk bij een kopje koffie. En waardeer zooo je eerlijkheid over de mentale kant van cf. Veel herkenbaarheid.

Petra zei

Ga vooral zo doorr! Heerlijk bij een kopje koffie. En waardeer zooo je eerlijkheid over de mentale kant van cf. Veel herkenbaarheid.

Anoniem zei

wat een mooi huis heb je! die gekleurde voorwerpen zijn prachtig!
gr van Itty Frankema

Sarah zei

Hier nog iemand die hoopt dat je door blijft Ploggen en je eerlijkheid waardeert!