woensdag 7 januari 2015

Plog 7 - Hondjes met hoedjes

Wat deed ik op 7 januari 2015?  
 
Het is lekker wakker worden op een dag zonder moetjes. De enige moet is wandelen en dat ga ik vanmiddag in de stad doen, samen met mam. Het nuttige met het aangename.

Haai Saar! Heb jij nou vannacht een vriendje opgesnord?

Ruim die ontbijtboel eens gauw op. En wat te denken van de vaatwasser? Chop chop!

Luna wilde best een blogheader voor me maken. Hoe lief! Aan het eind van de ochtend krijg ik deze makkers in mijn mailbox. Ik moet heel hard lachen en ben tegelijk enorm vertederd. Het eindresultaat is vanaf vanavond zichtbaar op mijn blog. Blij meisje.

 Klaar om te gaan!

"Heb je nog iets nodig?" vraagt mijn moeder als altijd als we samen de stad in gaan. Nee natuurlijk niet, maar ge wit ooit nooit nie? We willen iets gaan drinken bij Brownies & downies. Daar was een paar weken geleden een hoop over te doen. Iets met kift en vooroordelen en een hoop dommigheid. Omdat de zaak wordt gerund door mensen met een (verstandelijke) beperking. Zo kinderachtig. Alle tafeltjes blijken er bezet. Een goede zaak! Wij komen graag een andere keer terug. En je staat er knap op mam!

Achter mijn rug trekt mijn moeder even een pinautomaat leeg. Dit is zeker geen representatieve foto voor onze stad.

Bij ons aller Hema kocht ik voor 1 luttele euro kraaltjes om mijn iPhonekabel te pimpen. Ziet er behoorlijk vrolijk uit! Maar ik hoop nog meer het bekende zwakke knakplekje hiermee iets te verstevigen.

Mijn schoonouders komen eten en nemen een pan verse macaroni mee. Lekkâh.

 Oh was. Ik wou dat je af was.

Tja en op zo'n dag als vandaag mag deze cartoon niet ontbreken. Je suis Charlie.

Hej hej.

1 opmerking:

Remke zei

Die laarsjes (L) zo mooi!! Leuk zo met die foto's :) ik reageer nooit maar lees je blog/plog wel :)