maandag 2 februari 2015

Plog 33 - Trok ik toch zomaar de vergelijking met een paard

Wat deed ik op 02 februari 2015?

Hoi en hoi-je. Mijn werkdag - ja CF hebben is een baan - begint met een massage. De rug voelt al veel losser, het nekske krijgt wat extra aandacht. Daarna doen we een heuveltjestraining. Die verloopt niet onaardig. Ik ga tevreden naar huis.

Yoghurt met muesli. Daar heb ik zomaar weer eens zin in.

Sara, heb jij soms zin in een kluif?

Pak maar hoor. Ze hoeft hem niet.

 Ze wil een zonnebril. Met een zonnetje. Prima, regel ik. Daarna ben ik toe aan een dutje.

De hoogste tijd om me in de natte cel te begeven. Gewapend met scheermes en scrubcrème ga ik eens uitgebreid al mijn zonden van me af spoelen. En scheren en scrubben. In de opmaat naar woensdag voel ik me een paard dat klaargemaakt wordt voor een concours. Glimmend geborsteld, met gevlochten manen en blinkende hoeven. Jeetje, wat zou ik graag weer eens op een paard zitten!

Ik tref er in elk geval geen aan in de gang. Maar zie mijn hoeven eens blinken.

 Two down, zero to go. Hoewel er alweer een nieuwe was draait. De Was Draait Doorrr!

Ik lig Suits te kijken. Sara ligt naar mij te kijken. Een soort van droste-effect.

Och, je bent erbij gaan zitten. Ja nee, je mag toch echt niet op de bank. De teugels moeten weer even wat worden aangetrokken.

Interne post! Nog een mentale oppepper voor woensdag. ♥ En met de vraag of ik vanavond mee op date wil. Aber natürlich!

Italiaans. We zijn er dol op.

Ik fotografeer altijd heel leuk mijn diners en daarmee kan de veronderstelling bestaan dat alles ook daadwerkelijk in mijn maag verdwijnt. Deze avond lukt dat helaas niet. Hoewel het toch erg lekker is.

Tijd om het een dag te noemen.

Hej hej.

Geen opmerkingen: