dinsdag 3 februari 2015

Plog 34 - De Arnhemse hotels deden mijn moeder de das om

Wat deed ik op 03 februari 2015?

 Morgen Saar. Alles flex?

Oi. De weegschaal gaf vanmorgen een nieuw dieptepunt aan. Dat verklaart ook wel waarom deze skinny jeans echt niet meer strak zit. Nou, gelukkig gaan we morgen ook praten over aankomen. De hoogste tijd.

Evengoed stug door kauwen.

Er ligt een pens werk op me te wachten. Lekker! Ondanks de opspelende zenuwen kan ik me goed concentreren. Het is fijne afleiding.

 Post! Besprenkeld met gewijd water uit Lourdes en alles. Als dat niet helpt weet ik het ook niet meer.

Mr en ik hebben onbedoeld een geestige traditie ontwikkeld. Ooit vond ik het hartje met de stichtelijke tekst tussen mijn supermarktboodschappen. Op de een of andere manier is het bij Mr terecht gekomen en sindsdien pendelt het tussen haar en mij.

 Pff hier heb ik dus helemaal geen tijd voor.

Ik vertrek naar het ouderlijk nest voor wat gezellige afleiding. Mijn moeder tovert Monopoly uit de kast. Goed plan! We moeten er weer even inkomen, qua regels en getallen. Het is immers meer dan twintig jaar geleden dat we het speelden. Toch is het net als met fietsen. Je verleert het nooit, zo'n spel speelt zich vanzelf.

Op weg naar huis deed ik de supermarkt aan maar daar is geen beeldmateriaal van. Vergeten. Eten lukt niet, meer dan een nutri gaat er niet in. Zenuwen. Sara gaf ik vanmorgen haar oude brokjes en die at ze wonderwel op. Iemand moet het doen Saar. Top.

Karin hier had ook wat last van faalangst. Maar zij heeft het assessment gehaald en John is trots op haar. Nou Karin, vrouw, ik voel met je mee.

Hej hej.

9 opmerkingen:

Jolanda zei

Balen van je gewicht... Zo frustrerend als je zo je best doet. Hier na 11 dagen sondevoeding van 46,3 naar 50,0 (met kleding aan beide keren). Hoop dat dat je wellicht over de sondevoeding drempel heen kan krijgen. Het is heerlijk om mezelf voller te zien worden.
Heel veel succes morgen! (Vandaag eigenlijk!)
Mijn coach zei altijd: voor je het weet is het weer avond.
Haha, nu ik dat schrijf, denk ik: ja dus?
Maar goed, het hielp toen om spanning op het moment zelf weg te krijgen. Ofzo.
Hoe dan ook: ik hoop dat je met een enigszins goed gevoel weer naar huis gaat.

jootje zei

Succes vandaag... vreselijk die zenuwen en heel herkenbaar. X

Charlotte zei

SUCCES VANDAAG!

Tamara M. zei

Succes vandaag!

Denise zei

Succes vandaag!
De gesprekken over het gewicht zijn ook nooit leuk..

Anoniem zei

heel veel succes vandaag ,groetjes manon

Ri zei

He getsie. Wat is dat toch met jouw gewicht? Zou geen zorg moeten zijn, je hebt er al genoeg ;)

Wel even mijn complimenten dat je alweer aangekleed bent. en leuk ook. Mens wat heb jij een leuke kleertjes.

Succes vandaag. Hopelijk komt er een wonderoplossing.

Sarah zei

Hoera voor een brokjes etende Saar, geconcentreerd werk, Monopoly en Een Dubbeltje op zijn Kant!
Poep voor eten bah heid. Succes vandaag!!

Anoniem zei

Je gewicht is daar de "suiker" niet de oorzaak van?
Wel vervelend en frustrerend, sterkte en hopelijk komt de gezonde trek snel terug.

PS. Leuk dat je weer blogt, ik denk dat vele deze heel graag lezen.

Ben