donderdag 5 februari 2015

Plog 36 - DoMiBo op Wereld Nutella Dag

Wat deed ik op 05 februari 2015?

Sneeuw in december, sneeuw in januari, sneeuw in februari. We kunnen spreken van een echte winter.

Echt goed bezig hond. Morgen haal ik gewoon weer die goedkope Pedigree brokken voor je. Die mogen dan minder verantwoord zijn (aldus de eigenaar van de dierenvoerjuwelier) je eet ze tenminste. En die net geopende zak super duper fancy hondennootjes bewaren we gewoon voor als je de Pedigrees weer beu bent. Of we serveren ze aan het bezoek.

Ja kom maar even mooi liggen wezen.

Alweer lieve post in de brievenbus. Ook de reacties hier, op Facebook en in mijn WhatsApp zijn hartverwarmend. Het gaat goed met me. Ik sliep kort maar lekker. Het hoofd is rustig. Ik heb zin in vandaag. 

Kijk maar. Opgedirkt en al.

Jij moet een poosje alleen thuis blijven Sara. Gaat wel lukken toch?

Wij bedwingen andermaal de A2.

Sjrd en zijn maat houden een borrel voor relaties. Na jarenlang verhalen over veel mensen te hebben gehoord is het leuk er vandaag eindelijk gezichten bij te zien.

En benen. Op de nieuwe vloer. 

Cadeaus waren er ook. Evenals veel te veel hapjes. En ranzige rode wijn. Dat was onze schuld.

Het was een geslaagde middag slash avond.

Dag vuurtoren.

Foto: Rien Valk
Altijd als we 's avond over de A2 rijden passeren we het verlichte viaduct bij de High Tech Campus. Ik vind dat zo mooi gedaan. Hoe de kleuren telkens langzaam veranderen. En de opdrukken aan beide kanten stellen hersencellen van een muis voor. Da's toch tof?!

Weer thuis ben ik kapot. En heeft iemand ons vreselijk gemist.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Nurse Martens zei

Wat een positieve dag heb je gehad! En wat zie je er mooi uit in het blauw met zwart! Fijn weekend.

Petra Willems zei

Ja die brug! Wij doen altijd een wedstrijd welke 2 kleuren hij heeft. Jammer dat er niet meer van zijn. PS. Je zag er stralend uit.