vrijdag 6 februari 2015

Plog 37 - Hangende kopjes mogen het weekend niet mee in

Wat deed ik op 06 februari 2015?

Goedemorgen Sara.

"How to piss off an anti-vaxer" las ik op twitter. Kon ik erg om lachen.

Het is warme truiendag vandaag en de gevoelstemperatuur belooft Siberisch te worden. De ideale omstandigheden voor mijn Primark trui.

Ik had een afspraak met mijn psycholoog om afgelopen woensdag te evalueren. Een soort derde helft. Buiten is weinig te merken van Siberische toestanden. Ik zweet me een ei uit.

Iets lekkers van de bakker, daar heb ik nou zin in.

Proemevlaai. De Janse Bagge Bend zong er een prachtig lied over.

Smullen!

Het is een beetje slordig om me heen. Niet fijn om het weekend mee in te gaan. Ondanks mijn vermoeidheid ga ik aan de slag. Weg met die hangende kopjes.

Ook maar even de Dyson aanzwengelen.

Kijk, dat lijkt er meer op.

Helemaal prima.

Als ook de bovenverdieping spic en span is ben ik toe aan een rustje.

Deze jongen is dus super handig met dobbelstenen.

Kijk maar!

Schatje toch.

Verder bestaat de avond uit Hier zijn de van Rossems, Bed & Breakfast, Missie Aarde en wat gezap. Ik ben echt hondsmoe en heb al de hele dag hoofdpijn dus het is zaak me op tijd naar mijn mandje up te beamen.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Denise zei

Wat hebben jullie toch een ontzettend gezellig huis!!

Anne Marie Kikkert zei

Idem dito

Ad zei

Hoe noem je dat nu?
Een slaapfie? ;-)