zaterdag 7 februari 2015

Plog 38 - Raadplaatje: wie at de halve kip?

Wat deed ik op 07 februari 2015?

Oh oh, is er nou iemand gaan sporten zonder zijn blikje levenselixer?

Weet jij het Sara?

Ons buurtmanneke maakte een kunstwerk voor me. Kijk dan hoe tof!

We proosten op de kunstenaar.

Er staat weer een juweeltje in de krant. Voor iemand die niet van poeha houdt heeft hij behoorlijk wat noten op zijn zang. Ik lees dat hij op zoek is naar een dominante tante die hem op handen en voeten door de kamer laat kruipen. Nakend, met een bal in zijn mond. Dat is wat hij nodig heeft.

Wat ik nodig heb is een uitje stad. Bewegen, de economie stimuleren. Daar heeft iedereen baat bij.

Bijvoorbeeld om naar V&D te gaan. Wie weet is het de laatste keer?! Ik ben dol op V&D. En hun kazige merk Jane Norman, dat toevallig wel het in mijn ogen - en om mijn kont - perfecte model spijkerbroek heeft. 

Hier, dit willen we toch niet missen? 

Nou aan ons zal het in ieder geval niet hebben gelegen, in al die jaren.

Na ons rondje stad duiken we ook nog het outlet in. Je houdt ervan of je haat het. Onze oosterburen zijn er in jedem Fall ganz verrückt auf. S Oliver en Ralph Lauren zijn onneembare vestingen op weekend- en feestdagen. De Aziatische medemens, in feite onze über oosterbuur, komt ook graag over gevlogen voor zoveel mogelijk gevulde tassen van Burberry en Prada. Je kijkt er je ogen uit. Ik hou ervan.

We sluiten af bij La Place. Ik kan me geen leven voorstellen zonder het verrukkelijke aardbeiengebak van La Place. Veel cake met in het midden een laagje bavarois bedekt met glanzende, rode aardbeien. De hemel. Dankzij La Place bestaat V&D nog dus ik houd hoop dat deze formule het in ieder geval blijft redden.

De buit bestond onder andere uit dit boek en een zak snoep. Een kinderhand is gauw gevuld.

De rest van de avond lig ik voor pampus op de bank. Beetje haken, beetje tv kijken en veel gapen.

Hej hej.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heey Irene!

Sinds je blog over je LF en PEG, wilde ik iets schrijven, maar ik wist niet goed wat.
Nu nog steeds niet hahaha srr! In ieder geval dat ik alle dagen je blog lees en met je meeleef!
Naja, je hebt er niks aan, maar I think you are ROCKIN' it!
Tot slot, als een ware Jehova's getuige van de PEG-sonde wens ik je toe dat het voor jou ook die energy boost zal geven, als dat het mij gaf.
Dikste Cyster Kiss,

Djun