maandag 9 februari 2015

Plog 40 - Een bovenmatig sportieve maandag

Wat deed ik op 09 februari 2015?

Hé wat gezellig, een thuiswerker vandaag! Dat betekent geen file en wel al voor dag en dauw gesport. Goed bezig!

Ik tank wat brandstof voor mijn aanstaande krachtsinspanning.

Woehoe! 30 Minuten op de loopband met wat heuveltjes en nog een beetje staal pompen. De goeroe blijft liever onherkenbaar in beeld.

Sara verroerde geen vin tijdens mijn afwezigheid.

Het spat er niet echt af maar ik voel me lekker na het sporten.

Een dappere bak muesli met yoghurt.

  
De middag kabbelt kalm voort. Ik haak wat, speel het spel met de snoepjes, dwaal rond op internet en ben blij dat ik geen dutbehoefte heb. Tot ik toch nog in slaap val. Miljaar.

Je kunt aan alles zien dat het feest der feesten in deze regio bijna gaat losbarsten. De emmers met haring nemen we niet mee naar huis. *huiver*

Carnavalsroosjes. Verzinnen ze ook.

We laten het hierbij.

Sjrd buigt zich over bami uit de diepvries, ik brouw een broodje gezond. Goede keuze.

We kijken Silver Linings Playbook. Vermakelijke film.

En er zit weer een lapje aan. Nog drie en en dan ben ik op de helft. Hoop ik.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Die goeroe... die komt me bekend voor! ;) Leuke Plog!
Groetjes Loes

Anne Marie Kikkert zei

Die plaid wordt ook al zo mooi🐸

Ydnas zei

Lekker bezig. Ik heb er ook een lekkere fysio training opzitten. Dat wordt instorten vanmiddag, al dan niet met wordfeud ;)