donderdag 12 februari 2015

Plog 43 - Er hoeven geen koffiepads meer in de wangzakken

Wat deed ik op 12 februari 2015?

Het is weer donderdag. Dat betekent het uniform aan, sprayen en gaan. Weer of geen weer. Zin of geen zin.

Deze doos mag ik niet vergeten mee te nemen. Er zit bochtige rode wijn in die terug moet naar de slijter.

Zo te zien heb ik het goed naar mijn zin op de benentrainer. Daar schrik ik zelf ook van.

De wijn is weg. Hoewel, wijn? "Zuutjeswater" zou mijn moeder zeggen.

Nu ik toch mijn portemonnee bij me heb stop ik meteen even bij de poelier. Van alle ideeën die ik heb blijkt dit niet het beste. Rond lunchtijd en vlak voor carnaval is het er gezellig druk. Mensen die voor besmeerde broodjes komen hoeven geen nummertje te trekken, al het andere volk wel. Ik vind het maar een onoverzichtelijke bedoening.

Ach kijk, ze hebben de carnavalsposter van supermarktketen Jan Linders opgehangen. En het logo in de rechter bovenhoek vakkundig zwart gestift. Waarom?

Tot slot nog even naar de bakker voor een voorraadje brood. Hun trotse motto is "mit leefde gemaak." "En mit unne nutte kop verkoch," denk ik er altijd achteraan. Er werkt me een partij zonnetjes...

Er is een wonder gebeurd. Onze Senseo is spontaan uit zijn coma ontwaakt. Aangezien wij zelf geen koffie drinken was dat ten tijde van de drooglegging vooral jammer voor het bezoek dat een cafeïneshot bliefde. Maar nu kan ik dus weer naar hartenlust de getapte gastvrouw uithangen.

Ik voel me bijzonder fit na het sporten. Even twijfel ik of ik nog op pad zal gaan maar besluit toch mijn energie te sparen voor het weekend.

Joh Saar, nu pas een foto van jou! Jij ligt in totale spaarstand zeker?

Tijd voor een manicure. Van die slordigheidjes is morgen niks meer te zien, geen zorgen.

Na anderhalve aflevering Suits begin ik te knipperen met steeds langere tussenpozen. Gewoon aan toegeven.

Hoe zou het toch met Chris uit Get a Life zijn??? Bezorgt hij nog immer op nonchalante wijze de krant? Woont hij nog steeds bij zijn met hun badjassen getrouwde ouders? Vragen, zoveel vragen.

Zullen we maar naar het mandje gaan Sara?

Hej hej.

2 opmerkingen:

Jroen zei

Zo zie je Chris nooit, en zo slaan ze hem de hele week al om je oren. Hij was ook al bij Letterman.(en nog ergens)

Ik ben helemaal bij met Suits, nu aan de volgende netflix serie begonnen.

Nurse Martens zei

Als eerste wil ik zeggen dat ik je echt grappig vind :-) En voor wat betreft die 'Chris" hij leeft nog! ik zag hem laatst ergens in een film opduiken...een stuk ouder + baard en verder geen spat verandert.