dinsdag 17 februari 2015

Plog 48 - Calorie- en serietechnisch niks op aan te merken

Wat deed ik op 17 februari 2015?

Die euforische staat van gisteren maakt dat ik vanmorgen broodjes zit weg te knagen.

Sara ligt hier haar weg geknaagde brokjes te verteren.

Vandaag mag ik twee dingen van mezelf: naar believen snoepen en de hele middag Suits kijken. In pyjama. Even geen turbo turbo.


Turbo turbo, ken je deze nog?

Intussen kijk ik ook nog met een half oog naar de verse narcissen.

En hyacinten.

 Mike en Harvey zetten de boel op stelten.

Sara gelooft het allemaal wel met die advocaten.

Ik knabbel intussen vrolijk het glazuur van mijn tanden. Daarna ga ik onder de douche. En mijn gebit reinigen.

Als we het kooksgewijs echt niet meer weten is dit het kostje waar ik altijd op terugval. Voer voor zevenjarigen met een zeer beperkte smaaktolerantie. Sjrd maakt voor zichzelf de volwassenevariant, geen zorgen.

Na het copieuze maal starten we met House of Cards. Aan een nieuwe serie beginnen is leuk maar je moet er wel altijd weer even inkomen.

Cake in de make.

 Ga jij maar even een uurtje in de oven staan opbollen maat.

 Ik haak intussen weer eens een lapje. Sara neemt haar moment.

Prima gelukt zo op het oog. Inmiddels weet ik dat hij ook prima smaakt. Wel moet ik nu echt eens bij de kringloop op zoek naar zo'n langwerpig cakebord.

Lapje 48 vastgehaakt. En alvast een nieuwe kleur uitgezocht voor nummer 49. We komen ergens.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Jolanda zei

Lapje 48 af op dag 48. Práchtig.

Anoniem zei

Irène, ik geef je hierbij mijn hete tips voor (in mijn ogen) heel goede series waaraan ik zelf veel plezier beleef/heb beleefd:

The good wife (advocatenserie); Broadchurch (BBC: moordonderzoek in prachtig landschap); The Fall (BBC met Scully van X-Files met Brits accent); Modern Family (de beste comedy sinds Cheers); The Americans (Sovjetspionnen in de tijd van Reagan. Groeten, Mathijs

Anoniem zei

Oeh, House of Cards. Fantastische serie! Ik wacht met smart op seizoen 3. Veel kijkplezier!
X Dorethea

Sarah zei

House of Cards is het inderdaad waard! En als je wilt lachen dan raad ik je ECHT Parks and Recreation aan. Zo leuk!! En jee wat ben je lekker bezig met die haakplaid :)