woensdag 18 februari 2015

Plog 49 - 300 zakdoekjes en 100 paracetamollen kocht ik wel

Wat deed ik op 18 februari 2015?

Uitslapen is het adagium deze week. Gaten in dagen. Waardoor ontbijt meer lunch heet.

Ben jij vanmorgen al met de baas mee naar de sportschool geweest Sara?

Sjrd werkt weer een dag thuis vandaag. Gezellig! Hier is hij net even weg. Ik ontplooi ook nog wat activiteiten in het hok.

En boven.

Ach kijk, daar heb je hem toch!

Ik krijg een vreselijke inkakker na het douchespektakel.

Als ik weer wakker ben is er cake. Daarna ga ik op pad.

Nee ik hoef geen nieuwe bril. Mijn huidige montuur staat al ruim vier jaar op mijn hoofd. Ik ben er nog steeds content mee. Sjrds lenzen zijn binnen en die pik ik even op. 

De Kruidvatklömmelkes laat ik links liggen vandaag.
 
Geen enkel Hemahebbeding blijft aan mijn vingers kleven.

Zo! Gezellig druk hier.

Geen askruisje voor mij, wel een kilo paaseitjes. Hierbij verklaar ik het voorjaar voor geopend.

Het avondeten heeft een upgrade gekregen. Van zeven naar tien. Vissticks met spinazie.

Na het eten val ik wéér in slaap zeg. Daarna ben ik wel helder genoeg voor twee afleveringen met rat Francis Underwood (House of Cards). Als Sjrd Sara uitlaat zap ik wat rond en beland prompt bij Frances. Wat The Fast and the Furious is voor jongens is Dirty Dancing voor meisjes. Kun je niet vaak genoeg zien. Ik keek hem voor het eerst in het WKZ in 1992, daar stond hij in de ziekenhuisvideotheek. Sindsdien staat de teller op minstens vijfentwintig.

Jolanda, ook niet vies van een stukje OCD getuige haar reactie, merkte op dat ik lapje 48 op plogdag 48 voltooide. Amai! Dat betekent dat ik in theorie in 52 dagen verlost kan zijn van dit monsterproject. Eigenlijk best te overzien. Weet je wat, ik ga het gewoon proberen.

Lapje 49 - check!

Hej hej.

Geen opmerkingen: