donderdag 19 februari 2015

Plog 50 - Buitengewoon fijn, behalve voor de Trevifontein

Wat deed ik op 19 februari 2015?

Fris bekkie, fake smile op en vort naar mijn vrienden van het beweeggenootschap.

Blijf jij hier maar gewoon mooi liggen zijn hoor.

Hallooooooo Linneeeeeee! Waar zijn jullie allemaal? Op deze manier hoef ik niet te vechten voor een loopband maar kan ik gewoon kiezen. Ik loop mijn heuveltjes met gemak, mijn saturatie blijft heel netjes. We toppen de training af met een potje badminton. Waarbij mijn oog-handcoördinatie nogal te wensen over laat. Daardoor maak ik ongemerkt wel een hoop squats, aldus de goeroe. Alles is winst.

De hoogste tijd voor een nieuw naaldje. Deze trek ik eruit.

Deze schiet ik terug mijn buik in. Ik weet hier nog niet dat het een hypo-achtige dag gaat worden. Blijkbaar heb ik raak geschoten op een nogal insulinegevoelig plekje. Alles is goed gekomen hoor mam.

Nog steeds een plaatje.

Mijn nieuwe Rotterdamse verschoninkje mag uit de kast want het is een feestdag. Mijn vriendin Vnn is fit + ik ben fit = eindelijk weer een date!

Zie je, ze heeft lekkere vlaaitjes voor bij de thee!

Vnn is mijn oudste vriendin. We gaan terug tot de kleuterschool. Toch zijn we pas sinds een jaar of tien echt bevriend. Net als goede wijn had onze vriendschap tijd nodig om te rijpen. Door allerlei omstandigheden is er inmiddels veel wederzijds begrip. En herkenning.

Vanavond is bij uitstek geschikt om een hapje buiten de deur te eten. Ik kies een populair restaurant.

Super lekkere pasta. Het hele bord ging leeg.


Er is zelfs nog plek voor een toetje. Vandaag tik ik met een beetje mazzel en wat hypo's de 3000 calorieën wel aan denk ik. Even rekenen:
  700 --> ontbijt + 1 nutri
  260 --> 4 bokkenpootjes
  250 --> 1 minivlaaitje
  300 --> 1 nutri
1000 --> brood + boter + gekarameliseerde zonnebloempitjes + pasta met scampi's + toetje
  300 --> 1 nutri
2810
Zat ik er niet veel naast. Netjes Irène. En dit dan elke dag.

Dag stad.

Sara werpt zich theatraal aan mijn voeten als we dan eindelijk thuis zijn. Het zijn haar tandjes waar ik van smelt.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Wat heb je dat mooi gezegd over die wijn etc. Typisch, altijd wijn erbij halen ;-)