zondag 22 februari 2015

Plog 53 - Die zoenregel bij kaasfondue was mij vreemd

Wat deed ik op 22 februari 2015?

Net wakker en dan meteen zo'n probleem voorgeschoteld krijgen. Er zit een pluisje van de afgekloven rode beer in Sara's water. Heeft ze zelf gedaan. Maar hoe komt het eruit?!

Ooit hoorde ik de oneliner 'een beschuit tot besluit.' (Eigenlijk hoorde ik hem uit de mond van een verpleegkundige uit het WKZ, waar we destijds gezellig in de artsenkamer met elkaar aten. Maar ik wil niet steeds ziekenhuisstories opdissen. Zo vaak lag ik er nou ook weer niet en ik maakte heus ook een hoop andere dingen mee. Maar ik kan niet ontkennen dat die periodes nou eenmaal indruk gemaakt hebben. Dus ja.) Ik ben hem klaarblijkelijk nooit meer vergeten. Vandaag pas ik hem eens toe.

Een seconde hiervoor had ik een heel leuke foto kunnen maken. Van een Sara op twee poten bedelend om een vleesje. 

Gelukkig lukt deze wel.

Maar een kort kantoormiddagje deze zondag.

De hoogste tijd voor een wandeling hè Saar?

En voor mij een douche en wat leuke kleren.

De tulpen staan er ook beeldig bij.

Hé de neef is er! En hij krijgt een lange vinger gevoerd. Wat natuurlijk een bende wordt.

Oh nu zit 'ie bij mij. En waar de neef is is Sara. Tikkie jaloers maar op een lieve manier.

Ze kiest even haar moment.

Volkomen.

Hoi! Lekkere nasi jongens.

Ik kijk een beetje tv. Homeland, ZML, BZV en dit nieuwe programma met Philippe Geubels.

En tussendoor fix ik samen met Nasty Dasty dit. Altijd als ik het fornuis heb gedaan wil ik hier de nacht doorbrengen. Zo schoon.

Hiermee sluit ik de dag af.

Hej hej.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

'Klaarblijkelijk' is mijn lievelingswoord, maar bijna niemand gebruikt het ooit.
Dus dank je wel voor het fantastische begin van deze dag hahahaha ;)

Dikke x

Djun

Vnn zei

De neef is cute! Komt door de naam. Dat is een feit.

Kaatjeblaatje zei

Wat een adorable neefje.
@Djun: ik vind klaarblijkelijk ook geweldig maar merk dat ik het maar zelden kwijt kan in mijn zinnen. Misschien een leuke CF-centraal-column-uitdaging voor Irene?