dinsdag 24 februari 2015

Plog 55 - Schijn een lichtje op mij

Wat deed ik op 24 februari 2015?

Allemaal leuk en aardig dat ploggen maar ik ga natuurlijk niet álles laten zien. WC-zaken behoren ook daartoe. Wat er in het kleinste kamertjes boven mijn hoofd afspeelt wil ik echter best delen. De Partij voor de Dieren is het vast niet eens met het aantal vogels per vierkante centimeter maar daar heb ik schijt aan.

Jij ook hè Saar.

Komaan, laten we nog eens een rondje sprayen aftikken.

Een ensemble van roze en zwart gecombineerd met een blauwe jeans. Met op de achtergrond een vadsige fleece met hondenharen.

Volgens mij heb ik deze nog niet eerder laten zien.

Ik vind het clubblad in de brievenbus. Of het krantje van mijn baas. Net hoe je het noemen wil. Het verdwijnt linea recta naar de papierbak.

We zakken af naar het zuiden. Voor een bezoek aan de op twee na grootse attractie van Nederland. Alleen de Efteling en het Rijksmuseum trekken jaarlijks meer bezoekers. Ik heb het over IKEA Heerlen.

We gaan voor niks speciaals maar onderweg blijft er natuurlijk toch het een en ander aan de vingers plakken.

De buit past vooralsnog in een gele tas.

Ja hoi. Kom naar de kassa, voordat het gierend uit de klauwen loopt.

Koken laten we uiteraard aan deze baas over.

Ik heb geloof ik nog nooit een Zweedse bal geproefd.

Spara.

Kijk, in die oranje bak zitten nu onze elpees. Woehoe! Veel mooier dan die bruine plastic krat.

Kleuren, kandelaars en kaarsen. Gecombineerd. Word ik erg blij van. Ik vond deze kandelaars al heel lang leuk maar was van mening dat ik ze echt niet nodig had. Ik bedoel, hoeveel van die zooi kun je in huis halen? En nodig, nodig? Mocht de stroom een keer uitvallen kan ik alsnog de hele straat in het licht zetten als ik al mijn materialen tevoorschijn haal. Vanavond stond ik weer te twijfelen. Meenemen of toch niet?

Hej hej.

4 opmerkingen:

Saskiaxxx zei

Hahahahahhaha moet zo erg lachen om 'Spara' :')

Ydnas zei

Haha, dat tijdschrift gooi ik altijd meteen weg.
En oh Ikea. Ik hou ervan!

Petra Willems zei

Je stelt me meteen gerust. . Voor als de stoom uitvalt. Weet ik waar ik moet zijn.

Kaatjeblaatje zei

Spara :))