donderdag 26 februari 2015

Plog 57 - Het was krek een feestdag

Wat deed ik op 26 februari 2015?

Een gevarieerd ontbijt is eigenlijk best lekker. Waarom doe ik dat niet vaker?

Vanaf de loopband heb je goed zicht over de omgeving. Het ziet ernaar uit dat iemand een nieuwe keuken heeft aangeschaft.

De goeroe opperde bij aanvang van de training een extra blokje klimmen. Eerst grom ik dan altijd wat. Maar ik doe het natuurlijk wel.

Na de training is het tijd voor een remelke vlaai oppe voes. Op de 26ste verjaardag van de goeroe.

Als je denkt dat het nu klaar is met de vlaai heb je het mis. Vanmiddag komt Ll en dat is een prima reden voor vlaai. Ik hang van vlaai aan elkaar.

Eerst even samen uitpuffen. 

Wow, ga je me opeten grote boze wolf?

De CF-verpleegkundige belt. Er is wat onduidelijkheid over het tijdstip waarop ik dinsdag opgenomen word. Op de afdeling denken ze 16:00 uur, ik ga uit van 20:00 uur. Het wordt uiteindelijk 14:00 uur. Er moet bloed worden geprikt en die uitslagen hebben ze zo snel mogelijk nodig. Mocht er iets met mijn stolling aan de hand zijn is er nog tijd om daar medicatie voor te krijgen. Allez, de gemaakte plannen maar weer omgooien en schikken. Wat kun je anders? Bovendien kan deze dag sowieso niet meer kapot. Ik ben gepromoveerd tot research assistent!

Ik geef toe, het oogt wat kakkineus. Maar soms moet dat. Zeker als je net promotie hebt gemaakt.

Je zou denken dat goede timing een vereiste is om een gapende hond vast te leggen. Met Sara is het tegendeel waar. 

De overbuuv komt een pakketje afgeven. Merci! En verzender ook bedankt!

Ll heeft een cadeau voor me meegebracht. Wat attent!

Heel leuk, hartstikke bedankt zeg! Volgens mij heb ik dit inderdaad voorbij zien komen bij DWDD. Ik ben benieuwd!

Ll is bride-to-be en doet hier even inspiratie op voor trouwkaarten. Ik ben zo iemand die ontvangen trouwkaarten inplakt ja. Evenals geboortekaarten en rouwkaarten. Kan het niet over mijn hart verkrijgen zulke post na verloop van tijd weg te gooien.

Sjrd schapt bood en samen fispernullen we een goed kostje in elkaar. De rest van de avond is het voetbal wat de klok slaat.

Hej hej.

1 opmerking:

ons mirel zei

Hoi, succes alvast voor je opname dinsdag, misschien zie ik je nog wel op de afdeling!

Veel liefs Mirel