vrijdag 27 februari 2015

Plog 58 - Gewoon een goede vrijdag

Wat deed ik op 27 februari 2015?


Op 27 februari 2014 hielpen we Rover naar de eeuwige jachtvelden. Daarom een kleine hommage aan de beste Rover die we hadden.

Volgens mij hoef ik vandaag geen vestje aan. Rokjesdag is nog ver weg maar het gaat de goede kant op hoor.

En jij bent de beste Sara die we hebben!

Eind aan de papierterreur.

Geen vestje, wel de zonnebril! Nu nog een lachje.

In de wachtkamer bij de psycholoog blader ik wat door een National Geographic. Het zou zomaar kunnen dat we vandaag ons voorlopig laatste gesprek hebben gevoerd. Ze sluit af met de woorden "dappere strijder" en omdat ik moet leren complimentjes aan te nemen doe ik dat, weifelend.

Met een goed gemoed doe ik een rondje kringloop en Action.

Het voordeel van een geplande opname is dat ik me goed kan voorbereiden. Ik sla alvast wat cola in en bespaar daarmee toch zeker 5 euro. Wie het kleine niet eert.

Ik verschoon alvast ons bed. Normaliter doe ik dat op zondag of maandag. Moet van mijn OCD. Maar vanmorgen lagen de onderlakens ineens helemaal aan flarden. Kaal en dun geworden. Heel armoedig.

In afwachting van de vuilcontainer gooide ik ze zolang bij de achterdeur. Sara heeft meteen een nieuwe favo hangout.

Mooie bijkomstigheid van dit alles is dat deze nieuwe lappen in gebruik genomen kunnen worden.

Het weekend begint met een spontaan avondje bij Nk. Zij wilde ik wel weer eens vlaai en nou ja, laat dat maar aan mij over. Dat we uiteindelijk huiswaarts gingen met een koffiezetapparaat onder de arm was een onverwacht genoegen.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Dappere strijder: eens!