zaterdag 28 februari 2015

Plog 59 - De meteorologische winter is voorbij!

Wat deed ik op 28 februari 2015?

Goedemorgen! Is dit jouw manier van flossen Sara?

De postbode heeft alweer twee kaartjes voor me. Heel erg bedankt!

Sjrd doet een Freddy.

Koekoek.

Vandaag wil ik ruiken naar mandarijntjes met basilicum. Gelukkig heb ik daar een oplossing voor.

 Mijn nieuwe sjaal (van de Action!) vraagt om een zwarte outfit.

Hallo! Daar zijn we weer.

Na een kritische passessie is de uitkomst zonneklaar. Al Sjrds pakken zijn te groot. De hoogste tijd voor een nieuw exemplaar.

Het is dan wel niet blauw het is een goed pak.

We nemen ook nog wat slim fit en non iron overhemden mee. Sjrd is klaar voor het voorjaar. En ik daarmee ook. Ik ben dol op non iron.

Het Roermondse outlet is op zaterdag net de Efteling. Wachtrijen met slingerpoortjes voor de winkels van Ugg en Ralph Lauren. Alleen de bordjes met "vanaf hier nog 15 minuten" ontbreken.

Na een uurtje rennen we compleet overprikkeld naar de kroeg.

Beetje drinken, stukje lezen, wat te knabbelen en babbelen. Prima zaterdagmiddag.

We tikken nog wat afleveringen House of Cards af. Wat een eikel is die Frank zeg.

Ik sluit mijn dag af met de On the Run Tour van Jay-Z en Beyoncé. Hoewel Jay-Z alleen ook goed was geweest.

Hej hej.

1 opmerking:

Jroen zei

Your own Harvey Specter!