zondag 1 maart 2015

Plog 60 - Ik moet niet vergeten morgen de tandarts te bellen

Wat deed ik op 01 maart 2015?

Terwijl ik hier op mijn dooie akkertje zit te ontbijten staat mijn wederhelft zich in het zweet te werken in de sportschool. Ik vind het knap.

Heimelijk genoegen. Heel soms maak ik de sudoku uit de krant.

Wat zijn jouw heimelijke genoegens?

Om het hardlopen van de mens wat te compenseren moet ik vandaag mijn joggingpak aan. Logisch.

Die zeldzame keer dat ik een appel eet is het beslist waard om vast te leggen. Waarvan akte.

Hoi Oolderplas. Nog even en dan varen we weer op je.

Zie ze gaan.

Ik ga ook als een speer trouwens. Lekker tempo, geen gehijg en weinig geblaf mijnerzijds.

Sara in actie, met een konijnenspoor in de neus. Sneller dan het licht.

Het mag dan wel lente heten, het is toch nog best frisjes. Zeker aan de oren, die doen gewoon zeer.

Bij de appelboer aan de rand van het dorp kun je heel Febo-achtig een snack uit de muur trekken.

Jezus? Jezus.

Snotvergeme hè Saar? PSV had gewoon moeten winnen.

Ik ben er ook niet trots op hoor...

Als elke calorie telt top ik het af met een Danoontje. Kan mij het schelen.

Hier zien we de vonk en de klik afscheid nemen. Tegen alle verwachtingen in mag de klik blijven. Misschien gaat Jan nu ook zijn nieuwe bril met roze glazen weer dragen. Laten we het hopen.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Vnn zei

Ik had ook mijn geld op de vonk gezet. Vreemd.

Jroen zei

Ik ben nog steeds beduusd, ook Nynke heeft me geen duiding kunnen geven.
The world makes no sence anymore.

Petra zei

Wij hadden alles foUt. Dus nu denken we dat ada hetty wordt...maar als we dat nu denken....afijn...we zien volgende week welk vonkje een vlammetje wordt....ofzoiets.

Petra zei

Wij hadden alles foUt. Dus nu denken we dat ada hetty wordt...maar als we dat nu denken....afijn...we zien volgende week welk vonkje een vlammetje wordt....ofzoiets.