maandag 2 maart 2015

Plog 61 - Zie je het verborgen Talpa-logo?

Wat deed ik op 02 maart 2015?

WIEHOE! De ontluikende lente is overal. Sara wentelt zich erin.

Die lonkende lente maakt hongerig hè Saar?

Het naar bed gaan is weer dramatisch de laatste tijd. Vaak lig ik er pas na 02:00 uur in. Zodoende mocht ik vanmorgen ongelimiteerd uitslapen. Omdat we gisteren flink gewandeld hebben mag ik vandaag spijbelen van de fysio. Niettemin begint de dag met een douche. Want: aan de slag.

Er wacht me een prettige takenlijst deze maandag.

Bets uitmesten staat er niet eens op!

Ik begin op kantoor. Muziekje op en aan de slag maar. Eind van de maand betekent veel facturen maken. Lekker!

Zit je net helemaal in je strijkflow krijg je dit. Let dan ook op Mols. Ik jakker naar beneden om een sponsje te halen. En bestorm even later zonder veel problemen de twee trappen terug naar zolder. Dat is wel eens anders geweest. Vaak moet ik na een trap even pauzeren voordat ik de volgende kan beklimmen. Maf hoor, om zo fit naar het ziekenhuis te moeten. Nou ja, ik ga dan ook niet voor een longinfectie. Gelukkig!

 Was vouwen en strijken.

Nu ik toch bezig ben vul ik meteen mijn pillendoos bij. Ik hou mijn medicijnen het liefst in eigen beheer tijdens een opname.

Waarom tegen heug en meug warm eten als boterhammen ook voldoen?

Och schatje toch. Jij hebt nog geen idee van wat de week gaat brengen.

Het begin van mijn koffer is er. Ik pak hem in met het idee dat ik naar een conferentie ga. Iets sportiefs. Vanwege de joggingbroeken.

Vlak voordat Sjrd naar boven vertrekt schiet hem te binnen dat ook hij Sara een paar dagen moet missen. We hebben afgesproken dat ze zolang bij mijn ouders logeert.

Dag hond. Dag mens. 

Ik vrees dat we er met een koffer niet komen. 

Meer dan tevreden over de dag. Meteen nog een lijstje voor morgen gemaakt. Ik ga ontspannen naar Utrecht.

Hej hej.

12 opmerkingen:

Mara zei

Heel heel veel succes! En toch vraag ik me af; heb je de tandarts nog gebeld? ;-p

Marjolein zei

Heel veel succes!

MijnPlog zei

Heel veel succes aankomende dagen!

Ydnas zei

Wauw wat een pillendoos, ik heb nog steeds alles "los", potje hier, doosje daar ;) Ik zou overigens bang zijn per ongeluk een lancetje door te slikken, soms ligt er bij mij een gebruikt lancetje op tafel naast wat pancrease, maar gelukkig zijn ze nu niet meer wit. Ik vond dat typisch iets wat mij ooit zou overkomen!

Anoniem zei

heel veel sterkte de komende opname , en dat je snel weer naar huis mag , groetjes manon

Sarah zei

Heerlijk dit soort dagen! En wat ontzettend fijn dat je zo ontspannen naar Utrecht vertrekt. Succes!

ons mirel zei

Heel veel succes de komende dagen en ik hoop dat de kilo's eraan vliegen de komende tijd. Heel veel sterkte. X

Anoniem zei

Moest ff spieken voor het Talpa logo, maar toen was t wel duidelijk!

Sterkte morgen en hopelijk snel weer weg daar!

groeten Fred

Judith zei

Succes en sterkte daar!

Nurse Martens zei

Ik hoop dat je deze dag goed doorgekomen bent. Sterkte voor jou, sjrd en Sara..Ik denk aan je!

Petra Willems zei

Overal kleurtjes.. zelfs om het snoertje van je telefoon... super cool!
S6 morgen

Linda zei

Ooo... gewoon Talpa gegoogld (schrijf je dat zo?) want toch nieuwsgierig. Heel sterkte en suc6 in Utrecht.