dinsdag 10 maart 2015

Plog 69 - Het lentet lekker door

Wat deed ik op 10 maart 2015?

Er gaat niks boven het eigen bed! Ik sliep als een roosje. De wekker ging al om zeven uur, alsof ik naar mijn werk moest. Vanaf nu begint mijn werkdag ook daadwerkelijk om zeven uur.  Dan moet ik namelijk de sonde afkoppelen en doorspoelen met water. Je raakt er net te wakker van om meteen weer verder te slapen. Kwestie van training.

De mens zijn werkdag speelt zich vandaag ook grotendeels thuis af. Altijd een plezier!

Ja ja, ik zit weer op mijn plekje. Zo'n drie uur na het stoppen van de kwetterende cavia's is er best plek voor een ontbijt.

Kijk nou. Er zit iemand uitgebreid te zonnebaden. <3 br="">

Alle drie aan het werk. Waarbij Sara de bewaking voor haar rekening neemt. Heel goed pop.

Ook zoiets onnozels als Bets uitruimen is gewoon een feest na een ziekenhuisopname.

Oeps. Het kan zomaar zijn dat ik per ongeluk wat bestek uit het ziekenhuis mee naar huis heb genomen...

Ik kom er niet onderuit. Ik moet en zal met Tadim gaan sprayen. Vingers gekruist.

Mijn persoonlijke verzorging duurt deze dagen nog wat langer dan anders. Voor het douchen ben ik in de weer met het afplakken van mijn buik. Erna moet alle plastic er weer voorzichtig worden afgehaald. Dan volgt het leukste klusje. Met een nat gaasje de wondjes schoonmaken. Ik doe niks liever dan pulken aan korstjes geronnen bloed.

Even langs de bloemist en dan door naar jarige Nk!

Het houdt gewoon niet op met brievenbusverrassingen! Leuk!

Bij de supermarkt kocht ik niet alleen probleemloos de ingrediënten voor het avondeten, ik nam ook nog wat verse blommen en bollen voor mezelf mee.

En toen knutselde ik er ook nog een smakelijke maaltijd van! Ik kan niet onder woorden brengen hoe fijn het is om doodsaaie, normale dingen te doen.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Och wat fijn om te lezen dat je zo kan genieten van de gewone dingen na zo'n opname. Wat een onwijs gave top heb je aan. Waar heb je die vandaan? Echt heel mooi. Groetjes Vera

Ri zei

Ik ben echt superblij voor je. Wat een feestje om thuis te zijn en doodsaaie dingen te doen ;)