donderdag 12 maart 2015

Plog 71 - Veel actie weinig beeldmateriaal

Wat deed ik op 12 maart 2015?

Halli hallo! Zo te zien valt er al een hoop te waken deze zonnige ochtend.

Ontbijten, sprayen, opruimen. Klaar. Zo kan het ook.

Afplakken, douchen, afpulken, aankleden, opsmuk. Klaar. Inderdaad, ik heb een beetje haast vandaag. Dat komt door mijn missie.

Shoppen met mam! Niks ingewikkelds, gewoon even uitgebreid naar de Hema, V&D en The Sting. Ik heb beslist wat nieuwe basics nodig en dat kan prima bij deze firma's. Het gaat nog niet zo snel en mijn actieradius is beperkt maar hé, een week na de ingreep kan ik alweer winkelen. WOEHOE!

Tussendoor tijd voor een tosti.

Nk komt eten. Dat is gezellig! Het plan was om een van haar recepten te maken maar daarvoor moet ik heel ingewikkelde ingrediënten kopen. Correctie, wil ik zelf de boodschappen doen. Maar ik haak af bij gember en koriander. Zodoende wordt het een soort studentenpasta. Ook lekker.

Na het eten gaan we samen naar het theater. Nk kreeg kaartjes cadeau voor de Cabarestafette en vroeg of ik mee wilde. Uiteraard! Maar toen fietste die PRG er tussendoor en was het ongewis of ik op tijd fit zou zijn voor een avond schuddebuiken. Sjrd nam plaats op de reservebank. Maar dat blijkt dus niet nodig. Wat een TOPDAG!

Het was haske leuk! We zagen Jasper van Kuijk, Tim Fransen en Rayen Panday. Dankjewel dat ik mee mocht!

Hej hej.

2 opmerkingen:

Vnn zei

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Als je dan ook nog eens een paar maten aankomt mag je mijn broeken overnemen want hopelijk heb ik die dan niet meer nodig... ;-)

Ydnas zei

Drukke dag! Lekker bezig. Vandaag chillen? :)