vrijdag 13 maart 2015

Plog 72 - Een kleine pas op de plaats

Wat deed ik op 13 maart 2015?


Naarmate de lente zich steeds verder openbaart lijkt ook Sara uit de winterstand te komen. Als ik 's morgens beneden kom blijft ze niet nog wat in haar mand liggen snurken maar wil ze meteen naar buiten. Daar is van alles te beleven. Hier begroet ze even een passerende hond. Hoewel, begroeten?

Verder verandert er niet veel hoor.

Nog steeds vind ik leuke post in de brievenbus. Het bezorgt me blosjes op de wangen.

Eens in de zoveel tijd krijgt iemand hier in huis post van het Alzheimeronderzoekfonds. De ironie hiervan is dat we geen idee hebben wie deze meneer of mevrouw Mostard is en waarom het naar ons huisadres wordt gestuurd.

Ik vouw nog maar eens wat witte en zwarte was.

De pulksessie aan mijn buik na het douchen eindigt in bed. Ineens voel ik me licht in mijn hoofd worden en draait de badkamer om me heen. Geen idee waar dit nou weer vandaan komt. Zo schokkend ziet het er niet uit.

Misschien ben ik gisteren toch wel een beetje over de schreef gegaan met mijn alles willen en alles doen. Vanmiddag dus maar even kalm aan.

Luchtige crackers voor de lunch. Deze tic nam ik mee naar huis uit het ziekenhuis.

Deze laarsjes komen deze kant op. Ze kunnen altijd nog terug hè?

Na het bestellen van de laarsjes word ik naar de bank gezogen. Mijn oogleden zijn zo zwaar, poeh wat ben ik moe. Oi, mijn bloedsuiker is als een raket omhoog geschoten. Kleine miscalculatie wat betreft de crackers met jam en toegediende insuline. De camera van mijn iPhone versterkt het effect nog wat. #nofilter

Ik zal het maar eerlijk zeggen. Ik begrijp die hele hype rondom House of Cards niet zo. Na negen afleveringen zit ik nog steeds niet echt in de serie. Sjrd deelt mijn mening en bevestigt dat nog even door halverwege een dutje te doen. Helaas blijken de bij elkaar logerende babyboomers afgelopen te zijn. Maar gelukkig zijn er nog zat andere babyboomers over om ook tv mee te maken. Deze babes zijn massaal op André Rieu.

Meisjes van mijn generatie zijn volgens mij massaal een beetje op Jimmy Fallon. Vanavond brengt hij Saved bij the Bell weer even tot leven.

Sara helpt me nog even met deze plog en dan kunnen we naar het mandje. We zijn ka-pot.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Vnn zei

Saved by the bell!
Ik heb destijds geen aflevering gemist (en alle herhalingen 3 x gezien) en toch was ik die vergeten..raar hoe het brein werkt!

Vnn zei

Als je nog een tip wil voor een geweldige serie: Breaking Bad. Wij waren er verslaafd aan.

Anoniem zei

Kelly Kapowski :)




jroen

Ri zei

Ja, ik ben op Jimmy. Ik geef het gewoon toe.