zondag 15 maart 2015

Plog 74 - Kan dan nu de lente weer aan svp?

Wat deed ik op 15 maart 2015?

Uiteindelijk kom ik wel aan mijn slaapuren maar het zou handig zijn als deze grotendeels tijdens de nacht plaatsvinden. Ik ging weer veel te laat naar boven, was op de bank in slaap gevallen. En toen ik een stief kwartier in bed lag besloot mijn voedingspomp eens luidruchtig een alarm te laten horen. Deze boterham kan echt geen ontbijt meer heten.

Sara houdt nauwlettend in de gaten waar Sjrd mee bezig is. Het riekt naar...

...een nieuw pakje vlees!

Zie je! 

Ik vind weer een mooie gekke naam in de geboorterubriek om toe te voegen aan mijn collectie.

Het is weer zondag, het circus verplaatst zich naar het kantoor.

Sara komt dan altijd gezellig in de buurt liggen.

Tussen de bedrijven door fris ik me op. En houd het simpel.

Hier is echt keihard gewerkt vandaag!

Het hertenhoofd/ elandhoofd/ rendierhoofd kan nu wel weer naar boven.

Deze komt ervoor in de plaats. Ik snak naar blij en geel deze dagen.

De eerste shift pijnboompitten verpieterde in de pan. Sjrd deed nog een poging de zwartgeblakerde er tussenuit te vissen maar dat was onbegonnen werk. Uiteindelijk slagen we er gezamenlijk in een goed pastaatje te bouwen. Met niks uit potjes, pakjes of zakjes. Nou vooruit, de kaas dan.

Met het bord op schoot gniffelen we om Schaep Ahoy.

En na Homeland zap ik terug naar de boeren. Alwaar Rianne haar collectie blauwe coltruien gezellig heeft meegenomen naar Dublin.

Milouschka en Alana hoeven alleen nog maar even gemaakt te worden. Kwestie van de coltrui afpellen en donderstralen dat het mauwt.

Hej hej.

1 opmerking:

Dora zei

mijn kleinzoon heeft ook een hele aparte naam,misschien iets voor je collectie? Zyeno(spreek uit zajeno) is zijn naam.