maandag 16 maart 2015

Plog 75 - En er waren weer zes lichten

Wat deed ik op 15 maart 2015?

Goedemorgen Sara.

De drie ankertjes die er na een dag of tien uit of af zouden vallen zitten nog steeds stevig in mijn buik vastgehecht. Ben ze onderhand wel een beetje zat.

De pakjesbezorger parkeert zijn bus vol waren pontificaal voor onze deur. Zodoende sta ik te juichen op de mat. Ja, die! Die twee oranje dozen moeten naar mij, kom maar door! Maar hij loopt ermee weg naar een ander huis. En daarna rijdt hij ons huisje keihard voorbij. Bruut.

Dan zie ik deze mail. Te vroeg gejuicht.

Deze chocola kreeg ik onlangs opgestuurd. En nu twijfel ik of ik hem wel op zal eten. Omdat ik de verpakking zo mooi vind.

Geen tijd voor verdere overpeinzingen. Eerst maar eens hier naar toe.

Met de tandjes is niks mis. Alleen een beetje tandsteen weg pulken. 

Om thuis weer vrolijk nieuw tandsteen te kweken!

Voor.

Na.

Ik bestel wat fotoafdrukken. Sara hangt nog niet aan onze wall of fame, dat kan niet.

Sjrd kookt een lekker kostje. Goed bezig!

We kijken nog twee afleveringen House of Cards en vinden Frank alleen maar afschuwelijker worden. Na dit seizoen beginnen we aan een andere serie. Voor ik naar bed ga komt Sara nog even bij me liggen en ligt diep zuchtend met haar neus in mijn gezicht. Heel vertederend. Daarom plaats ik deze plog pas morgenochtend.

Hej hej.

Geen opmerkingen: