zondag 22 maart 2015

Plog 81 - De duimschroeven worden aangedraaid

Wat deed ik op 22 maart 2015?

Een uitgerekte goedemorgen ja. Iedereen fris?

Dit is niet bepaald fris Sara. Ik kan bijna je poepgat zien.

Kom dan gaan we samen heerlijk knuffelen. Heel lang.

Als we uitgeknuffeld zijn dof ik mezelf wat op.

Het concept van deze trui vraagt om een foto van de achterkant.

Deze basilicumstruik schreeuwt om een plens water.

Ik late lunch wat en lees plogs bij.

Kijk nou. Hier stonden tot zonet de witte tafeltjes te wachten op hun nieuwe eigenaar. Lang leve marktplaats.

Dankzij dit handige tuinvogeloverzicht herken ik binnenkort vast meer soorten dan de merel, de ekster en een meesachtige.

Het is nog niet te laat om van het lentezonnetje te genieten. Dat denken meer buurtgenoten. Sommige sportivo's rennen zelfs in een circuitje door de straat.

Hier zien we hoe Sara een holletje heeft ontdekt en daar als een malle in staat te dabben. Ik wil niet weten welke uitgedunde dierenfamilie nu op zoek moet naar een ander onderkomen. Het is de natuur hè.

Ah jammer. Net te laat thuis om te zien hoe Degenkolb Milaan - San Remo wint. Gelukkig zien we wel zijn snor van dichtbij.

Ik voel me een heuse plantendokter.

We kijken de laatste aflevering van Homeland. Baby Brody is echt meesterlijk gecast.

Het is echt dramatisch gesteld met mijn slaapritme. Ik moet echt even de duimschroeven bij mezelf aandraaien. In de loop van de avond ben ik al begonnen aan mijn plog maar ik krijg hem niet af. Jammer dan. Morgen weer een dag. Tijdens de herhaling van de Kwis spray ik en daarna vlieg ik naar boven.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarom spray je überhaupt s'avonds?
Is mij medegedeeld vanuit het ziekenhuis en bespaard zeeën van tijd. S'ochtends goed sprayen en na verloop van tijd, red he de hele dag.

Gr. Ben

Irène zei

@Ben Omdat ik mijn ochtendspray meestal pas rond het middaguur neem. Het leven bestaat uit concessies. ;-)

Petra Willems zei

Die sara, ze lijkt met die gaap op het beestje uit Ice age!!!
En buiten leek wel een schuttle run test met de oranje pionnetjes!

Sanne zei

Ik spray ook savonds.. sochtends moet ik of werken ( 6.45 de wekker) echt geen zin om nog eerder mn bed uit te moeten.. of ik slaap uit en dan is het zo goed als middag.. :P Ik spray na het avond eten, sinds ik me sprayen kan herinneren haha