dinsdag 24 maart 2015

Plog 83 - Ouderwets oppe joets

Wat deed ik op 24 maart 2015?

De dag begint met een hoop geklop en gebonk.

Weet jij wat deze mannen aan het doen zijn Sara?

Sara weet het ook niet. Ze weet wel dat ze mijn vleesjes lekker vindt ruiken.

Na mijn ontbijt vertrekt ze naar het kantoor. Er is werk aan de winkel.

Ha collega!

Hé leuk, ik vind het CF-blaadje in de brievenbus. Dit keer was ik aan de beurt voor een brief aan Arian.

Je ziet het niet (en wees gerust, ik laat het ook niet zien, ik blijf niet aan de gang) maar ik draag geen sokken onder mijn panty. Nou dan is de winter voorbij hoor.

Au au, er zit een sterretje in het glas. Op een heel irritante plek. Maar er zit een stickertje overheen en uiteindelijk went alles. Probeer dat maar eens in een jingle te vangen!

Kruidvatse zaken.

Statistisch gezien koop ik het minst bij dit Hemafiliaal. Vandaag de statistieken keurig in ere gehouden.

Wat tof, LA Gears kunnen weer! Volgens mij waren LA Gears het eerste paar schoenen dat ik kocht van mijn eigen geld. Ik was toen 11. Alleen al daarom zou ik dit paar moeten kopen. Maar dat doe ik natuurlijk niet. Toch jammer.

Ik rijd voor de tweede keer langs mijn ouders maar mijn vader is werken en mijn moeder is de hort op. Het ijskarretje is er wel.

Poging twee bij de apotheek. Bingo!

Sara staat NOG STEEDS als een standbeeld in de vensterbank.

Alsof het niks is doe ik ook nog een snel rondje Jan Linders. Wafels op een bedje sperziebonen, gegarneerd met hondenbrokken en afgemaakt met een saus van kauwgom. Dat eten we vanavond.

Kijk aan, ik kan weer een maand vooruit. Jammie.

Doordat Sjrd vaak pas na half zeven thuis is en ik vanaf zeven uur eet van mijn sponsor Nutricia schiet samen eten er de laatste tijd bij in. Ik ben geen gans van wie de lever met geweld gevet moet worden. Meestal eet ik dan al eerder iets van brood en kookt Sjrd een kostje voor zichzelf als hij thuis is. Maar vandaag kunnen we het beter plannen!

OMG seizoen twee aflevering een. OMG.

Hej hej.

5 opmerkingen:

Mara zei

Ik vraag me toch af in hoeveel kleuren jij dat Hema-vestje hebt? :) x

Irène zei

6 :-)

Rosan zei

Shit daar zeg je me wat in de brief aan Arjan over die sonde. Ik heb kortgeleden toegezegd er uiteindelijk toch ook maar voor te gaan, maar had nog niet de rampscenario's in mijn hoofd die jij zo fijn schetst. Haha ik ben er ook altijd heilig van overtuigd dat mijn aders ontploffen als je maar lang genoeg die stuwband erom heen houd.. Aangezien je nog steeds in leven bent, denk ik dat ik de ingreep ook wel zal overleven.

Sarah zei

Toen had ik opeens dagen lang niet naar je plogs gekeken! Allemaal ingehaald, wat een luxe zo veel in 1 keer ^_^

- Ik vind je nieuwe bruine schoenen ook echt mooi! En je maat 164 vestje ook!
- Helemaal mee eens dat Baby Brody mega masterlijk is gecast, Shane en ik moeten het ook elke aflevering nog even opmerken.
- Blij dat House of Cards toch nog goed genoeg was geworden om naar seizoen twee over te gaan!
- Zal vast fijn zijn nu dat je nietoplosbare hechtingen eruit zijn?
- Mooi nieuw koffie tafel gebeuren!!

Zo. Dat was 'm dan weer voor nu. X

Anoniem zei

schattige panty. *kust*