donderdag 26 maart 2015

Plog 85 - Een soort Groundhogday

Wat deed ik op 26 maart 2015?

Krachtvoer. Het is weer donderdag ---> sportdag.

Waar is de zin als je hem nodig hebt?

Ben je net lekker bezig daalt je bloedsuiker te snel. Zodoende houden we een zoete-thee-pauze, zittend op de loopband. Daarna kan ik er opnieuw tegengaan.

Ben je nou alweer thuis aan het werk mijn liefste? Wat leuk! Maar dat betekent dan vast ook...

...jawel hoor. Groundhogday!

De hoogste tijd om mijn plog van gisteren online te slingeren.

Mijn haar is zo steil als... als... mijn haar. Na het douchen verschijnt er echter steevast zo'n orthodoxe Jodenkrul langs mijn slaap. 

Het logeerbed is een vergaarbak voor zooi. Dit kan zo niet langer.

Huup huup, Barbatruc!

Ik vul een vuilniszak vol oude kleren voor het goede doel. Let op de spelling: niet de band.

Een verdieping hoger bijt ik me vast in de strijk. Als je het niet vaak doet geeft het enorm veel voldoening. Tipje.

We gaan weer op pad. We moeten een paar dingen doen in de stad.

Bijvoorbeeld naar de Vodafonewinkel. Onze abonnementen zouden gekoppeld zijn zodat Sjrd ook mijn belminuten kan gebruiken. Maar aan de telefoonrekening te zien klopt daar niks van. Als het goed is is alles nu verholpen en krijgen we ook nog de onterecht gemaakte kosten vergoed.

In de boekhandel wemelt het van de CF-gerelateerde literatuur.

 Ineens zitten we bij de Italiaan.

En smult Sjrd van zijn lievelingstoetje, dame bianco. Het was een heerlijke dag!

Hej hej.

Geen opmerkingen: