vrijdag 27 maart 2015

Plog 86 - Venkel is geen kruid

Wat deed ik op 27 maart 2015?

De glazenwassers zijn er een uurtje vroeger dan gepland. Dat doet een beetje pijn aan mijn slaap. Maar ja, dan had ik het zelf maar moeten doen.

Dan kan ik net zo goed meteen mijn sprayapparaat aanzwengelen. Ik spray nu twee weken met Tadim en lijk het te verdragen. Hoewel ik meer ben gaan hoesten. Maar of het daarvan komt?

Ik heb geen tijd voor eindeloos gelummel vandaag. Wel zin in mijn gele vestje.

Wat jij Saar? Hoewel het voor jou natuurlijk weinig verschil maakt. Jij lummelt overal. In je witte velletje.

Na acht weken was het de hoogste tijd om weer eens in de spiegel van de kapper te kijken. Met mijn doffe uitgroei.

Er zitten al knoppen in de magnolia sinds afgelopen najaar. Maar nu staan ze dan eindelijk op springen!

Daar eten we een lekker koekje op Sara Smulpaap!

En dan gaan we nu even een stukje met de auto. Sara's lievelings, maar niet heus. Terwijl ze enorm goed kleurt bij het interieur. Hopelijk blijft het koekje binnenboord.

De rit verliep niet onaardig. Dat wordt gevierd met een stokje. Of twee. Die opa en oma toch...

Ook nog een kriebelsessie. Het Kan Niet Crocs Op.

Ploep. Kantoor. Ik duik nog even een uur of twee achter de Mac. Alles wat ik nu doe hoeft zondag niet te gebeuren. En dat allemaal dankzij mijn toegenomen cavia-energie. Briljant.

Deze is geknipt door Sjrd de anti-fotograaf. Een unicum en dus bijzonder blogwaardig.

Maxim de überman Hartman beweert hier dat hij niet van auto's houdt. Maar daarmee schoffelt hij toch meteen zijn eigen concept onderuit? Echte mannen houden natuurlijk echt wel van auto's!

Nk en ik moeten nodig bijbuurten. En een spelletje doen. Dit is een soort modern Pim Pam Pet. Zeer amusant, zeker als je wint.

Bij thuiskomst vind ik deze kaart nog in de brievenbus. Hij is van de liefste Douglasmeisjes. Die ik nu nog een tikkie harder mis.

Hej hej.

2 opmerkingen:

Ri zei

Hoera voor cavia-powerrrrrrrrr!

Mrs. T. zei

Kom ik dus ook even hier kijken en zie dat ik jaren geleden al ooit bij je gelezen (en gereageerd?) had. Leuk dat je bij mij lurkt. Ik zal hier ook 'ns af en toe komen.