zaterdag 28 maart 2015

Plog 87 - Een uitzonderlijk lamme dag

Wat deed ik op 28 maart 2015?

Kijk daar hebben we de mens! Hij heeft er alweer vijf kilometer opzitten, door weer en wind.

Er komt weinig uit mij vandaag. Ik wijt dit aan het herfstige weer. De tulpen zijn er ook wel klaar mee.

Karin en Gerard hebben een gat in de markt gevonden. Friet op maandag.

Nadat ik op dit plekje een middagdut heb gedaan confisqueert Sjrd mijn spot. Met mijn laptop. Doe maar lekker jongen.

Verzorg ik intussen mijn nagels.

Klaar om naar een feestje te gaan, twee huizen verderop.

Nee schatje jij kunt niet mee.

Ik blijf ook niet lang. Ik zak door mijn hoeven van vermoeidheid en mijn kop knalt uit elkaar van de pijn.

Hej hej.

1 opmerking:

Nurse Martens zei

Wat lijk je tenger in deze outfit, ben je al wat aangekomen dmv de caviakast?