maandag 30 maart 2015

Plog 89 - Ik ga dus geen eitjes in takken hangen

Wat deed ik op 30 maart 2015?

Er trekt een uitgeslapen groepje oudjes door de straat en Sara is er als de kippen bij om te kijken of dit wel goed gaat.

Ik voel me vanmorgen niet fit genoeg om te gaan sporten. Weer hoofdpijn, volgens mijn sensor weer te hoge suikers vannacht. Dan maar een goed glas cola. Een mens moet wat.

Een mens moet ook de vaatwasser uitruimen. Die mens ben ik.

Klaar.

Ha vriendin! Ben je weer terug van je tweede slaapsessie? Je ziet het er wel aan af hoor. Knapperd.

Als de hoofdpijn wat gezakt is voel ik me best oké. De sensor kraamt nog steeds onzin uit. Volgens dat ding zit mijn suiker op 3,4. Mijn vingerprik echter meet 8,3. Ik ben er klaar mee. Eruit met dat stuk ellende. Even een paar dagen rust aan de kop en de buik.

Dit hier stemt me erg vrolijk. Verse groene blaadjes aan de haagbeuk. Water is er genoeg gevallen, nu nog wat zonlicht erover en hij groeit als een malle.

De vuilniszak met kleren die al dagen bij de voordeur staat breng ik weg. Ik hoop dat de inhoud een goede tweede bestemming krijgt.

Hier zien we de definitie van een luie hond.

In plaats van verse tulpen zet ik wat paastakken neer. Die kaal blijven.

Ook Lotta krijgt eindelijk een kapsel.

Ik dacht de goede huisvrouw uit te hangen door voor het eten te zorgen vanavond.

Sjrd is inmiddels thuis en werkt op de bank nog even vrolijk verder. Kan ik intussen mooi naar de nieuwe nostalgische serie van Omroep Max kijken. Daarna tover ik de lakens weer op het bed en kunnen we naar het mandje.

Hej hej.

1 opmerking:

Vnn zei

Is dat wat, die nieuwe serie?

Hoop dat je toch snel eens van die rottige hoofdpijn af bent.