dinsdag 31 maart 2015

Plog 90 - Storm in een glas water

Wat deed ik op 31 maart 2015?

Begin de dag met een lege zak. Juist. En zonder hoofdpijn!!! Ik ben meteen opgestaan toen ik wakker was. Wat een wonderlijke uitwerking heeft dat.

Nog even en het snelle internet heeft ook de zuidelijke provincie bereikt. Nu bellen we nog in met een modem.

Schei uit met die kwatsj en stop gewoon deze boterhammen in je mond.

De gevolgen van de storm alhier. De groene hond is op winderige wijze onder de tuintafel beland. Schokkend.

Oh geef me nog eens een blik op je tandjes Saar! En je hebt een haar op je neus.

Dit ziet er ook heel indrukwekkend uit.

Na mijn douche bel ik old skool drie kwartier met een vriendin. Daarover werd tevoren wel geappt, om een belafspraak te maken! Dat is toch raar?

Ik zou al die losse vodjes draad natuurlijk weg kunnen gooien, maar de uitdaging is veel groter om er ook weer lapjes van te maken. De extase als je precies uitkomt met twee reststukjes is onbeschrijflijk.

Snotvergeme! Die burrito's van gisteren blijken dus gebroken taco's. Geheel in de lijn van mijn oma gaf ik de intacte aan mijn man. "Want onze papa het den hillen dag buiten den deur gewerkt."

Hej hej.

Geen opmerkingen: