zondag 12 april 2015

Plog 102 - Prachtige blauwe luchten

Wat deed ik op 12 april 2015?

Jij kwam er gisteren maar bekaaid van af hè Saar? Met je schamele bijrol. Dat moet vandaag anders!

Ik ga de laatste dagen lekker op tijd naar bed. Zodoende ben ik voor mijn doen ook niet al te laat gewassen en gestreken.

Het is zondag kantoordag. Maar we onderbreken hem voor een heerlijke wandeling. Er staat een stevig windje dus de eerste surfers wagen zich al op de Oolderplas. 

Genieten jongen! Sara zou het liefst met de koeien dollen.

De koe denkt er het hare van.

Moet je onze magnolia zien! Vijf jaar geleden hadden we nog maar een stuk of tien bloemen.

De luxaflexjes kunnen dicht. We hebben weer hard gewerkt vandaag.

Komaan dat ik nog eens een potje spray.

Het is een heuglijke dag. Ik maak een fris nest en laat aan mijn kant een dekbed weg. Sjrd sliep de hele winter onder maar een laag.
☑ Geschikt
⎕ Ongeschikt

Sara helpt me met de bodem van mijn Danoontje. Gelukkig is dit het laatste bakje. Gatver wat ben ik die bocht zat.

De beste en mooiste Sara die we hebben.

We kijken nog een aflevering House of Cards en dan is het na alle avondlijke plichtplegingen weer tijd om naar boven te vertrekken. De kuur zorgt er in ieder geval voor dat ik voor één uur in bed lig.

Hej hej.

Geen opmerkingen: