dinsdag 14 april 2015

Plog 104 - Overal mannetjes

Wat deed ik op 14 april 2015?

Sara begint in elk geval met een kriebelsessie. Heel charmant altijd.

Brandstof.

Blote armen weer!

Nu is het helemaal bal. De straat staat nog steeds op zijn kop door de glasvezelboys. En vanaf vandaag hebben wij de schilders aan huis. Ik hou wel van die hectiek.

Wacht even. Wat doet deze glasvezelkampioen in onze meterkast?

 De gele glasvezelkabel doorblazen natuurlijk! De apotheose van alle werkzaamheden. En dat hij me "jongedame" noemde was ook een hoogtepunt.

Sara bewaakt intussen het verfgerei.

Samen met de fysio wandel ik een rondje door het dorp. Dat ging zondag toch lekkerder.

Als alle boodschapjes weer in huis zijn en er geen kopjes koffie meer hoeven worden gezet ga ik er eens goed voor zitten.

We lopen wat achter met Schip Ahoy. Vanavond is een goede avond om bij te kijken.

Hej hej.

Geen opmerkingen: