donderdag 16 april 2015

Plog 106 - Grofgebekte vieze praatjes

Wat deed ik op 16 april 2015?

OMG wat een boutnacht. Ik at gisteravond voor de sondevoeding wat crackers. Op zich goed nieuws, qua trek hebben. Toen ik om 01:00 uur in bed lag proefde ik ze nog steeds in mijn keel, gemixt met een gore variant maagzuur en een vleugje sondevoeding. Met mijn hoofdeinde wat omhoog viel ik toch in slaap. Tot ik om drie uur wakker werd voor een plasje. En niet veel later een kotsje. Of liever, een projectiel braakpartij. Ik heb de hele flikkerse zooi met een welgemikte straal zo in de pot gespoten. Dát voelde lekker! Daarna koppelde ik die kutsondevoeding en mijn insulinepompje af. Even rust aan lijf en leden. Tot de bel ging om acht uur. Slaapdronken strompelde ik naar beneden. Om daar een of andere fiber hansworst aan te treffen. "Ja ik moet in de meterkast zijn. Oei sorry ik kom later wel terug," was al wat hij zei. Wat is in jouw optiek later? Toch al gauw een paar uur toch? Raad opnieuw. Om kwart voor negen stond hij weer voor de deur! Mijn blik was niet zo vriendelijk. Wat er uit mijn mond kwam ook niet. "Jullie zouden toch sowieso pas ná half een komen? Daar heb ik over gebeld." Zijn tweede sorry smolt weg door de dichtgegooide voordeur.

Woehoe de jongens zijn er weer! Denkt Sara. Aandacht. Spelen. Schooien.

Kijk d'r zitten, koninginnetje.

Die zon heeft toch echt iets goeds gedaan met mijn gelaatstint hoor. Oh, en de infuustasjes! Die heeft mijn vriendin Mr gemaakt. Superhandig en heel leuk ja. Vind ik zelf ook.

Rondje boodschappen.

In de hoop dat volle gevoel, vieze geboer en brandende maagzuur wat te temmen ga ik Domperidon gebruiken. Dan is het nu wachten op de huilende borsten, hè Kim? ;-)

De schilders zijn klaar, iedereen de natte openstaande deur uit. Tijd voor een schoonheidsslaapje.

Als ik na een half uur wakker word hoor ik een hoop gebonk. Is dat nou bij ons binnen? Als ik de deur naar de gang open, tref ik een man in de meterkast aan! Wel snotmiljaar. "Hoelang ben jij hier al bezig?" vraag ik verbaasd. Voor de derde keer kijk in het gezicht van de fiber hansworst. "Ja de deur stond open en ik had op de deur geklopt," stamelt hij, en doet er voor de duidelijkheid nog een klopje in de lucht bij. Oh, ben jij dan meneer Spaghetti en deed de bel het niet of wat?! Denk ik met een Vlaams accent. Denk ik hè.

Maar goed. Je mag hem dus alles vragen over glasvezel. Oké regge, één vraag. WANNEER GAAN JULLIE EINDELIJK WEG MET JULLIE BUSJES, KRAANTJES, KABELS, ROTZOOI EN GESCHREEUW? Zo'n gebroken nacht met veel maagzuur doet een mens geen goed.

Kijk Sjrd, ik heb je kwijte spin gevonden! Hij is verdronken in de hondenharen. Angst voor spinnen kun je me in elk geval niet verwijten.

Tijd voor wat Dyson actie!

Moet je nou toch eens kijken. Onze woning heeft glasvezel. Hoera. Nou wil het geval dat hier in huis niemand echt affen tieten geil wordt van glasvezel. Ik bedoel, we hebben toch al prima internet?! Het is niet zo dat er een Flintstone in onze meterkast de internetverbinding zit aan te fietsen, op een dinosaurusbenen rijwiel met stenen banden.

De overgebleven sondevoeding heeft in elk geval een nieuwe bestemming gekregen. Sara vindt het goedje de bom. Misschien komt zij er ook wel wat van aan? Ze krijgt er hooguit een beetje plakpoep van.

Heel goed meid. De zon is weg maar gewoon stug blijven liggen. Dan komt 'ie vast terug.

Spoedklusjes in de avond.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Gerda Heek zei

Hoe jij van een ruk-nacht/dag dit lachwekkende verhaal kan maken! Heel knap. Ik moest hard lachen. En mijn collega keek toen heel vreemd. :-)

Vnn zei

Ik heb medelijden met die arme glasvezeljongen...en respect voor, want 2 x terugkomen..!

Nurse Martens zei

Mozekriebel, wat een pokkedag was dat! en niet alleen voor jou zoals ik lees, de glasvezelman is er ook niet zonder kleerscheuren afgekomen. Ik heb net wel de scheuren in mijn sokken gelachen om het verhaal met de voordeur. x

Sarah zei

Hahaha moest zo lachen op deze Plog! Some days just have to have a little mental! x