dinsdag 21 april 2015

Plog 111 - De mildheid zelve

Wat deed ik op 21 april 2015?

Ochtendritueeltroep. En uitgedroogde druiven plus kogel harde appelsienen. Het wil niet zo met fruit en mij.

Na mijn vomeerfeest van vorige week hield ik even een sondevoedingpauze. Dat deed de eetlust zeker goed! De wondjes in mijn mond zijn genezen en ik eet weer meer en met meer smaak. Voorlopig ga ik even terug naar een halve liter sondevoeding per nacht. Het moet ook maar passen allemaal hè, in magenstein.

 We gaan er weer een fijne dag van maken!

Ik ben niet de enige die thuis werkt op deze heerlijke dinsdag.

Ik werk dan wel thuis, er waren ook wat afspraken buiten de deur. Daarom heb ik nu een tompouce verdiend. Ook omdat ik een list heb verzonnen. We kunnen ons boodschappenprobleem eenvoudig tackelen. Via de bezorgservice van Appie. WAAROM HEBBEN WE DIT NIET EERDER BEDACHT?

Ik onderbreek het administratiegeweld even voor een tippel met Sara - queen of the jungle. Haar jachtinstinct is immens.

Môh. Weertje!

En sjäöpkes! Wat een feest dat ze er weer zijn.

Waarom is er niet altijd bloesem?

Dit zou er toch dagelijks moeten zijn?!

Fuck. Ongeveer op dit moment ontdek ik dat ik nog twee keer moet sprayen vandaag. Gaat hem niet meer worden. Hoewel ik doorgaans erg streng ben voor mezelf - de suikers moeten perfect, er moet een liter sondevoeding per nacht in, er mag nimmer gesprayspijbeld worden - ben ik vandaag mild voor mezelf. Dan Maar Niet. Ik ben een mens, geen CF-machine.

Hej hej.

Geen opmerkingen: