woensdag 22 april 2015

Plog 112 - Een wonderschone woensdag

Wat deed ik op 22 april 2015?

Als je hondje bij het krieken van de dag over het gras - en tussen de paardenbloemen - rolt belooft dat heel veel goeds!

Het lijkt me een uiterst geschikte dag voor berglandschap met een meer ervoor. Heb ik!

De kuur doet veel goeds. Mijn eetlust is terrein aan het winnen. Ik lunch vandaag met twee repen! Dat ik überhaupt lunchte is alweer even geleden.

Sara is ervan overtuigd dat deze heerlijke bank, met zachte kussens en pal in de zon er speciaal voor haar staat. Laat ik het sterker uitdrukken: Sara wij bestaan voor jou!

Mijn schoonvader bijt zich vast in de paardenbloemenplaag. Ze zijn met erg veel en ze moeten weg.

Ik vermaak me intussen weer eens bij de Action. Was ook alweer een eeuwigheid geleden.

Pauzeren met wat lekkers voor allemaal.

En voor je het weet staat de volgende hulptroep alweer voor je neus! Ons Nls komt wat hang- en sluitwerk fiksen. Hij is er zelf ook mee in zijn sas!

Intussen op de oprit bij mijn ouders. Sjrd en mijn vader hebben ons bootje is uit de winterstalling gehaald!

Na zo'n enerverende dag hebben we dit wel verdiend. En er gaat ook nog sondevoeding in. Ik voel me aandikken!

Pfff, nog maar weer eens een aflevering House of Cards. Houdt het dan nooit op?

Hej hej.

1 opmerking:

Sarah zei

Mooi jurkje-shirt-ding!!
Kan die schoonvader van jou hier niet ook even de paardebloemen induiken?