donderdag 23 april 2015

Plog 113 - Sara at bijna een kat op

Wat deed ik op 23 april 2015?

Huh? Staat er nou een Ghostbuster in onze voortuin om spoken op te ruimen? Oh nee wacht, het is mijn vader en hij gaat het onkruid te lijf. Nog beter!

Kijk mij eens shinen in mijn nieuwe blousje. De weegschaal was heel braaf vanmorgen, ook al was ik voor 800 ml afgevuld met Nutrison Energy. *burp*

Je kunt zeggen wat je wil, maar het is in elk geval een heel enthousiast bedrijf. Ze zijn zelf helemaal vol van hun product. Het zal me benieuwen wat ze nou weer moeten komen doen. In mijn beleving is alles hier namelijk wel klaar nu. Maar ja, wie ben ik?!

Nou diertje, zullen we dan maar?

 Ik hou enorm van waar ik woon.

 Dat zie je zo.

Hoei! Sara heeft iets in het vizier. Wat is het??

video
Eine Katze!

Allemaal leuk en aardig maar we zijn op zoek naar spullen. Voor de boot. Mijn vader heeft allerlei constructies bedacht om de vaantjes in de mast te hijsen. En om een vaarongelukje van vorig jaar vakkundig recht te zetten.

Ik ben niet zo technisch. Voor mij is dit Chinees.

De apotheek had ook nog wat voor me. Mazzel.

Er is zelfs nog energie over om twee uur in mijn eentje door de stad te schurken. Wat een zaligheid! Mijn kostbare winkeltijd moet helaas worden onderbroken voor een broodje. 

Sjrd at uit met een oude bekende dus we hebben allebei een fijne avond gehad. Volgens mij is nu iedereen naar huis. Laten wij dat ook maar doen.

Sara duikt nog maar eens in haar ruftende rode beer.

Geboeid kijk ik naar het interview met Mark Bos bij RTL Late Night. Eerder dit jaar zag ik zijn documentaire Retour Hemel, over zijn strijd tegen prostaatkanker. En nu gaat hij gewoon al bijna dood. Wat afschuwelijk. Hij zegt zich als patiënt niet belangrijk te hebben gevoeld in het systeem. Dat is een pijnlijke slotconclusie van je leven.

Hej hej.

Geen opmerkingen: