vrijdag 24 april 2015

Plog 114 - Een economisch wonder

Wat deed ik op 24 april 2015?

Goedemorgen Sara. Wat ben jij alweer allemaal van plan op deze zonnige dag?

De tuin is een beetje een rommeltje. Dat vind ik een beetje moeilijk. Maar het ontbreekt me aan supervrouwkracht om de tuinset op z'n plek te toveren. 

Hier ben ik wel een kei in.

Weer iets nieuws aan vandaag. Dit rokje kocht ik gisteren bij H&M. Ik ben er dolgelukkig mee.

Eens even testen of deze nagellak echt binnen 60 seconden droog is...
Volgens mij wel!

En dan nu knallen op kantoor. Facturen en btw's, ik draai er mijn hand tegenwoordig niet voor om. Dat rijmt in niets met die chronische onvoldoendes voor handel en economie op de havo. Volgens mij zag ik een van mijn oude leraren van de week bij de Action. Hij zou me nu eens moeten zien!

Voordat het me begint te duizelen van alle getallen nemen Saar en ik een frisse neus. Volgens mij ben ik de afgelopen twee weken al meer buiten geweest dan de hele winter bij elkaar. Misschien moet ik toch eens aan overwinteren denken.
 
Is dit jouw werk Sara?

Zo. Weekend!

Mijn moeder heeft lekker gekookt. Dit bord ging helemaal op!

Hier doet Sara een slang na.

Goed zo mannen. Lekker smeren met die antifouling.

En dan ga ik nu in deze positie op de bank. Hopend dat de energie die momenteel door mijn lijf stroomt nog heel lang aanhoudt, ook als de kuur klaar is. Ik vind dat ik dat onderhand best verdiend heb.

Hej hej.

1 opmerking:

Ad zei

En het mysterie van de ontbrekende iMac?