zaterdag 25 april 2015

Plog 115 - Die file ging aan onze neus voorbij

Wat deed ik op 25 april 2015?

Zo schone slaapster. Dit ziet er weer behoorlijk uitgerust uit.

Bekend ochtendritueel hè.

Ik heb mezelf in de bloemetjes gezet. Het belooft namelijk een fleurige dag te worden.

Hoewel ik hier niet bepaald fleurig kijk. Dat komt door het felle licht. En het ontbreken van mijn zonnebril.

Klopt, het ziet er niet heel zonnig uit. Misschien heb ik gewoon sterallures. Hoe dan ook, we zijn op weg!

Aan de andere kant staat 20 kilometer file. Laat dat even op je inwerken.

Het ziet er naar uit dat we er zijn. Hoi Vis! Je bent een beetje uit je kasteel gegroeid zunne?

Al bij binnenkomst vroeg Dnj of we gingen PimPamPetten. Een geestige traditie lijkt inmiddels geboren.

 Evenals de bubbels en hapjes van Kt. Houden wij erg van.

Hier denkt Kt heel hard na over een gebergte met een e.

Dit luidt alweer het einde van de avond in. Jammer hoor.

Nog even onze vriendin ophalen bij mijn ouders. Ze schijnt vanmiddag een hele merelfamilie de stuipen op het lijf gejaagd te hebben. De kleintjes wilden net leren vliegen. Tot Sara.

Hej hej.

1 opmerking:

Judith zei

Wat leuk om te zien dit, ik volgde Kt's verhaal destijds viavia (we kennen elkaar niet). We waren tegelijkertijd zwanger. Heb me weleens afgevraagd hoe het met ze zou gaan.