maandag 27 april 2015

Plog 117 - Een weinig spectaculaire Koningsdag

Wat deed ik op 27 april 2015?

Goedemorgen appeltjes van oranje! Wat zien jullie er weer stralend uit allemaal.

Maar Sara. Het is Koningsdag. Wat doe jij hier dan??

Hm, ik bespeur ook weinig oranje bij mijzelf. Echt geen fiets versieren of vrijmarkt vandaag?

Sara staat nog steeds te posten. Dat kan maar een ding betekenen...

Zie je. Een gewone werkmaandag. Thuis weliswaar, maar toch werken.

Nou ja, dan verschoon ik ons bed ook maar meteen.

Onze buurtgenoten weten wel hoe het moet. Die hangen gewoon de vlaggen uit, in plaats van de dekbedden.

Prinses Amalia denkt er ondertussen het hare van.

En jij eigenlijk ook hè popje.

Ach nee. Potver! Nou ja, als scherven dan echt geluk brengen hoop ik dat ik daar aanstaande woensdag het een en ander van merk.

De werkzaamheden zitter erop. Tijd om de auto weer eens uit te laten. Waar gaan we heen? Ik kies voor het zuiden en verder met Sjrd het maar bepalen. Net als wijlen mijn oma ben ik dol op zomaar wat rondgereden worden.

Geen kip op de weg.

Gevonden! Jammer genoeg arriveren we te laat voor een ijs maar we weten nu weer zeker dat ze in het voorseizoen tot zeven uur open zijn.

Het is hier net Frankrijk.

 Vet romantisch samen door de McDrive. Wat zullen we eens nemen?

Ik neem een milkshake. Dat is behoorlijk buitensporig hoor. En super lekker! Dit moet ik onthouden.

Was het toch weer even spannend op NPO1 zeg. Gelukkig was het maar een los stekkertje ofzo en kan ik toch nog Goedenavond Dames en Heren zien.

Hej hej.

Geen opmerkingen: