woensdag 1 april 2015

Plog 91 - Kiek oet diene sjoonreem is los

Wat deed ik op 1 april 2015?

Oké. Sara is duidelijk nog niet klaar voor de dag.

Dat van dat interneteen met een modem was natuurlijk 1 april! En dat de dame van ReggeFiber beweerde dat alle leidingen al in de grond lagen schaar ik daar ook maar onder. De man met de paarse muts pielt hier net een sjekkie.

Ik trakteerde mezelf nog eens op nieuwe spraycupjes. Geeft altijd zo'n lekker fris gevoel. En natuurlijk ga ik deze wél wekelijks in een badje alcohol gooien.

Joehoe!

Ik kan mezelf nog steeds niet echt betrappen op een hongergevoel zo door de dag. Noch in de zin om eindelijk dat netje perssinaasappels te slachten. Dan maar chemische appelsien.

Sara en mijn moeder: BFF's 4 life.

Niet te breken.

Vandaag wederom four seasons in one day. Jammer dat mijn moeder deze hagelbui precies op haar blonde hoofd krijgt als ze naar huis fietst.

Avondmaal.

Zo gaat dat nou meestal bij ons. We kijken een serie en halverwege murmelt een van ons "Ik kan mijn ogen niet meer open houden."

Hej hej.

Geen opmerkingen: