donderdag 2 april 2015

Plog 92 - Zwart-witte donderdag

Wat deed ik op 02 april 2015?

Gaatie weer!

Overal waar ik ben en kom wordt stevig geklust. De dakdekkers gaan niet heel hard in mijn beleving. Schiet eens op jongens.

Nou. Vet jammer natuurlijk.

Op de meest onverwachte plekken vind je liefde. Zie je, ik begin al lekker in de stemming te komen voor vanavond.

Kantoorlol.

Kantoorhond.

Ik zet mijn plog van gisteren online. Dat gebeurt de laatste tijd wel vaker. Voorheen kon ik gerust tot na 02:00 uur beneden blijven en druk zijn met van alles behalve naar bed gaan. Nu gaat mijn nachtrust even voor.

Deze gele sjaal is een herontdekking.

Maar Sara. Wat is er gebeurd? Je ligt zo gek.

Ach ik zie het al. Je bent je kleuren kwijt.

We moeten alweer naar de stad. Voor een bliksembezoek weliswaar, want ik moet om half negen voor de buis zitten.

Verdomd als het niet waar is. Als we daar de buurvrouw niet hebben! Hoehoi!

Vorige week mocht ik nog net geen nieuwe telefoon. Deze week wel. In mijn boekje schreef ik alle inloggegevens die ik mogelijk nodig heb. Wat een ge-eikel altijd.

Sjrd voert mijn nieuwe iPhone met de gegevens uit de oude en ik kijk intussen naar The Passion. Zonder twitter! Terwijl die twee toch bij elkaar horen als brood en wijn. Jozef en Maria. Dave Roelvink en Barabas. En oranje overall en een zwarte zak over het hoofd. God dat was wel heel smakeloos hè, in het licht van nu?

Dit bedoel ik dus.


Hej hej.

Geen opmerkingen: