donderdag 9 april 2015

Plog 99 - Fit genoeg voor een heel speciale dag

Wat deed ik op 09 april 2015?

Gelukkig is er altijd de orde van de dag. Of eigenlijk, wanorde.

Goedemorgen Doornroosje.

Het is een heel belangrijke en speciale dag. Mijn vriendin Nk is klaar met haar opleiding tot Klinisch Psycholoog. Vandaag krijgt ze haar getuigschrift! En raad eens wie daar getuige van mag zijn?

Op de valreep ontdek ik dat ik nog maar 2 Creons in huis heb. Oeps. Sinds de sondevoeding gaat het een stuk harder met de voorraad. Dus nog snel een tussenstop bij de apotheek voor wat nieuwe potten en dan kunnen we op pad.

In Eindhoven ligt de rode loper al uit!

Zie je, ik zeg niet zomaar wat.

Er zijn twaalf afgestudeerden en Nk is als tiende aan de beurt. Hier krijgt ze een heel mooi en herkenbaar praatje van een collega.

En dan het moment suprême. Ik wist natuurlijk al dat Nk slim en intelligent was maar vanmiddag heb ik geleerd dat het afronden van deze opleiding Echt Heel Knap is.

Na de borrel spoeden we ons naar een leuk restaurant.

Proost!

Vet lekkere groentelasagne.

En nog een mangomouse. Jum jum.

Sara moest moest vandaag heel lang alleen thuis blijven en dat heeft ze super goed gedaan! Nergens een plasje of een krasje. Dan mag je nu best even kroelen op de bank.

Hej hej.

Geen opmerkingen: