dinsdag 5 mei 2015

Plog 125 - De echte bevrijding kwam uit de maag

Wat deed ik op 05 mei 2015?

Kom je beneden, zijn de boodschappen - inclusief twee proefjes! - al bezorgd. En opgeruimd door de mens. Wat een luxe!

Het is weer een beetje zoeken naar de balans tussen wat meer eten en hoe zich dat verhoudt tot insulinegebruik. First Choice cola is prima bij een hypo. Door alles wat ik dan achter mijn huig schuif lijken mijn smaakpapillen tijdelijk uitgeschakeld.

Mijn nieuwe broek. Zit als gegoten.

Op. Helemaal leeg gepend. En dat in het digitale tijdperk. Ongelooflijk.

Nou Sara, geef me nog eens een gaap.

 En nu een schattig schuin kopje.

De stoommaaltijden van de appie vind ik altijd erg goed te pruimen. Het hele bord ging leeg. Poeh.

Het was een productieve dag. Dan smaken de biertjes op de markt extra lekker!

Mensen met jullie blote voeten en benen toch. Dat ik erbij sta als een Eskimo is het andere uiterste. Met mijn milkshake.

Christoffel ziet het allemaal maar aan. Als hij kon praten...

Ah ja. Hier kwamen we voor. Di-rect.

Na een liedje of wat trek ik me terug uit de drukte. Gelukkig heb ik een sfeervolle betonnen pallet gevonden. Mijn maag staat op klappen, mijn benen doen zeer. En volgens mijn metertje heb ik een hypo! God nee niet nog meer vulling... Als ik straks thuis ben zou het zomaar kunnen zijn dat ik omgekeerd ga eten. Dit is niet te doen.

Goed gezelschap, dat wel.

Waar zouden we zijn zonder de mensen van de EHBO? EHBO is hun lust en hun leven.

Hej hej.

Geen opmerkingen: