woensdag 6 mei 2015

Plog 126 - Het is maar goed dat ik niet vlog

Wat deed ik op 06 mei 2015?

Goedemorgen! Sara begint de dag met een zonnegroet. Ik zoek intussen mijn stem. Die is verdwenen. Gisteren was hij er nog een beetje maar vandaag breng ik louter gepiep voort.

Jij hebt hem zeker ook nergens gezien?

Ondanks dit kleine mankement in mijn huidige bestaan is het vandaag een beetje feest. De caystonperiode is namelijk afgelopen. Mijn E-flow kan voor vier weken de kast in. Even weer gewoon twee keer per dag sprayen. Wat een genot. Wat een tijdswinst.

Nou. Ik ben d'r weer klaar voor.

Deze kiepkes kun je niet kopen. Ze wonen ín de Intratuin. Ik bedoel Praxis Tuincentrum. Ik heb behoorlijk met ze te doen.

Hier kwamen we voor. Niet om zielige kippen te redden.

Mijn moeder heeft best wel groene vingers. En met de tuintips die ze wekelijks van Rob Verlinden opdoet kan dit helemaal niet meer misgaan. Lekker bezig mam!


Dit. Hilarisch.

En dit ook.

Hej hej.

4 opmerkingen:

Sarah zei

Hahaha (jouw foto van) Sara never fails to make me laugh!
Je video dinges stuurt me naar een Error link :(

Sarah zei

Oh wacht! Als ik precies in het midden op de Play button klik dan opent er nog steeds een Error link, maar begint hij ook met spelen!
Inderdaad; nog meer gelach hier, bahahaha!

Ydnas zei

Oh, gewoon echt LOL om het filmpje.
Hopelijk snel je stem weer terug!

Remke zei

Jeeeejhhh leuk!! Ik heb ook de eerste plog online staan! xxx